Advertenties


Klets maar raak DEEL 143

Gestart door Stefan, 20 april 2011, 12:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dropsleutel (Björn)

Citaat van: Den op 22 april 2011, 01:03:44
@dropsleutel,

Ziet er netjes uit hoor. Hopen dat je inderdaad meer geluk hebt met de torsie-assen. Zoals het bij Koen tegenzit zit het bij mij ook.
Ga volgende week nieuwe torsie-assen halen en deze doorslijpen om ze zo eruit te trekken. Dus gaan we er maar vanuit dat het bij jou wel goed gaat.
Hebben ze waar je gestationeerd zit geen goede werkplaats ?
Vroeger kon je met je pas iedere basis oplopen om te trainen of van de faciliteiten gebruik maken. Was ideaal zo'n werkplaats waar ze alles hebben ;)

Ik heb hier op de basis absoluut een goede autohobbyclub, 3 bruggen, ontzettend veel gereedschap, banden balanceren, banden op velgen leggen, kunnen vrijwel alles hier :)

Succes ook jij met de torsieassen dan, inderdaad maar hopen dat er ook nog coupés rondrijden zónder deze problemen
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Den

Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Den

Citaat van: Dropsleutel op 22 april 2011, 09:27:45
Ik heb hier op de basis absoluut een goede autohobbyclub, 3 bruggen, ontzettend veel gereedschap, banden balanceren, banden op velgen leggen, kunnen vrijwel alles hier :)

Succes ook jij met de torsieassen dan, inderdaad maar hopen dat er ook nog coupés rondrijden zónder deze problemen
!-! Neem je anders een keer mijn auto mee, kom hem wel naar etten brengen. Als je hem dan verlaagd terug brengt  o-)
Ik weet het. Ik deed het altijd op woensdrecht maar zit niet meer bij defensie dus wordt het moeilijker he.
Mn maatje deed altijd banden wisselen daar als ik ze weer op had gerookt ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rogier

dan mag je aardig grote vloei hebben, als je daar een auto band in wilt stoppen  8)7

Rebecca Fontijn


Den

Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rebecca Fontijn

ik gaat gee eieren zoeken en ook iet extra kopen heb ik zo mn redenen voor hahahahhaha

Rogier

Den is het niet tijd dat jij en sjerrie Club lid worden :P

Nicole

Citaat van: Rogier op 22 april 2011, 11:25:28
dan mag je aardig grote vloei hebben, als je daar een auto band in wilt stoppen  8)7

:D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Den

Ik weet het. Moeten we allebei lid worden of mag het een een stelletje zijn  o-)
Gaan we snel eens voor zitten  :D
Moet er toch eens van komen. Heb namelijk een erg leuk speeltje gevonden.
Misschien gaat de mag 2.0 16v dus weg.

Namelijk een silvia s15 met een supra twin turbo 2jz blok,
Rechtsgestuurd maar nog niet op kenteken

Verder een dagje limburg gedaan, 400 km gereden met gemiddeld verbruik van 7,3 op 100.
Niet slecht voor een 2.0 uit 1996, halve tank leeg gereden ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy16v

dat is zeker niet gek.
denk dat ik ook binnenkort maar eens clublid moet worden.

koplamp sproeiers zijn er bijna niet,meeste hebben wissers.
audi 90 ,scorpio 84/91 hebben sproeiers gehad maar verder weet ik niets.

Roy16v

zon opel vivaro,zit daar een opel of renault diesel in ?

Den

Camber staat perfect ondanks nog niet afgesteld.
Kon vandaag een haakse bocht met 140 pakken waar ik normaal met 90 doorheen kon  :D
Jij lid worden dan ik ook haha

Ik moet van de week naar mn auto sloper toe. Zal eens vragen wat hij heeft. Die is net zo crea als ons met zelf modden.
Hij zegt ook altijd: iets kopen kan iedere gek met geld, iets maken uit niets is het echte werk.
Heeft ook veel leuke crossers gemaakt, ford fiesta met een v6 cossie blok erin om maar iets te noemen ;)
Reed als een idioot maar is toen weggestuurd van zolder omdat het te idioot hard ging haha
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Den

#89
Dacht een opel, in de traffic zit een renault ;)

Nee zou het niet weten. Denk dat je het zo ook niet snel kan zien. Denk dat het afgedekt is met kappen ofzo

Hoezo ? Ga je diesel rijden ?
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev