Advertenties


Klets maar raak DEEL 143

Gestart door Stefan, 20 april 2011, 12:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Je zou toch binnen achter je bureau zitten nu..... l- l-

@ Dennis
Voor jou is dit uiteraard zeer geschikt weer zo op al die perrons....... o-) -- _o_
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Volgens mij zit Dennis gewoon met telelens vanuit zn cockpit spyshots te maken van al het leuks op het perron onder het motto *enjoying the view* :D ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

:D ik zie hem al zitten in zijn cabine :D
kan je niet ff een paar spyshot posten :P

Dennis Postma

Nee jongens. De telelens blijft gewoon in de tas. Maar het is zeer appeteitelijk wat er zoal rond loopt. ;)

Rogier

kan je het dan niet doen onder de motto, meganeclub.nl zoekt modellen :P je krijgt ze dan denk wel op de foto :P

Michel Veltman

*opeens* weet je het...je wordt conducteur/machinist  --  8)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Ik wil idd zo nu en dan toch ook wel wat bewijsmateriaal zien van wat er zoal "onder" jou langs loopt hoor..... -- Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Floortje

Het is inderdaad geweldig weer. ben blij dat mijn mini vakantie net begint haha.

Ze zeggen dat volgende week het weer weer minder mooi gaat worden.

Dennis Postma

Helaas jongens. Heb de camera niet bij me. Als ik er aan denk zal ik m morgen eens meenemen. En anders gaan jullie toch eens met de trein naar het werk? 8)7

Rogier

tegenwoordig heeft iedereen wel een camera op zijn telefoon ;)

Stefan

Neem jij maar gewoon je camera mee in je "cockpit".. :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Maar jij hebt een beter uitzicht omdat je op de eerste rang zit/staat! Maar neem aan dat je ook genoeg ziet, waarvan je denkt moet dat nu?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Ja helaas wel. Het dieptepunt was een blinde travestiet. Je kunt je misschien wel een beetje voorstellen waar de lipstick allemaal zat. :D

Benjamin Renon

:D :D Heb je niet gevraagd of zij/hij een "kijkje" wilde nemen bij de machinist. :D :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev