Advertenties


Klets maar raak DEEL 143

Gestart door Stefan, 20 april 2011, 12:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Stefan

 :D :D :D

Zie je, valt best mee Nicole....... :D :D 8)7 -- ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

Ja stefan behoord al tot het clubmeubilair :D
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Michel Veltman

zo zijn er nog wel een paar geloof ik :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Wie is er eigenlijk recent nog voor APK geweest? nog mensen met interessante problemen tijdens de APK?
Ikzelf moet 3 mei weer. Kans bestaat dat ie afgekeurd wordt door een scheur in mn koplamp... maja dan gaan meteen de angel eyes erin :P schuift dat een maandje of 2 op :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dennis Postma

Neem ff contact op met Edwin (edje). Die is vandaag geweest met de cabrio.

Rebecca Fontijn


Den

Citaat van: DONRozeboom op 20 april 2011, 18:42:51
Wie is er eigenlijk recent nog voor APK geweest? nog mensen met interessante problemen tijdens de APK?
Ikzelf moet 3 mei weer. Kans bestaat dat ie afgekeurd wordt door een scheur in mn koplamp... maja dan gaan meteen de angel eyes erin :P schuift dat een maandje of 2 op :P

@Don, zit de scheur in de dimlicht of grootlicht ?
Bij dimlicht is het afkeur,
In je grootlicht is het goedkeur.
Onze mag is ermee goedgekeurd iig (lichtbeeld veranderd niet bij normale lichtvoering)
Het zijn wel de dubbele lampen met 2x H1.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Den

#24
even een vraagje voor de banden mannen ;)

Ik heb vandaag de veerpoten onder handen genomen om een camber te creeren.
Op zich is dit goed gelukt alleen moet ik de schotel nog uitfrezen zodat ik ze nog iets schuiner kan zetten.
Is het positief of negatief camber als de bovenkant van het wiel naar binnen staat ?
Verder ga ik nieuwe torsie assen steken als het morgen niet lukt want met diegene die erin zitten wordt het helemaal niets meer.
Schroefdraad is verrot en zijn niet los te krijgen. Ik ga de koppeling die aan de cas zit losmaken om te kijken of ik ze los kan krijgen.
Kan ze daarna in de draaibank zetten om zo een recht gat te boren met verse schroefdraad.
Als iemand nog een setje heeft hoor ik het graag. Kan ze bij een sloper halen voor € 60,- maar probeer het hier ook even ;)


Dan heb ik nog een vraagje wie er een bedrijf weet waar ze goed uit kunnen wegen en de wielvlucht ook kunnen stellen.
Uitwegen heeft ook alleen maar zin als je een schroefset hebt toch ?
Ik weet dat Roy daar goed in is maar Groningen is toch echt iets te ver op dit moment.

Oh ja, foto's komen allemaal nog wel maar ben altijd te druk om foto's te maken  :D
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Nicole

Ik hoop vandaag mijn aandrijfas weer op te kunnen halen! Dan kan ik dit weekend eindelijk weer eens een ritje maken in m'n meg.
!-!

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

ik wil iedereen fijne paasdagen wensen met heel veel mooi weer en chocolade eitjes  !-!

Stefan

Gesmolten chocolade dan waarschijnlijk dit weekend...... -- :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Goh jongens (en dames) wat een technisch weertje vandaag weer zeg. ;) 8)

Karin

Echt wel, jammer dat mijn vakantie er weer bijna op zit. Heb echt mazzel gehad qua weer.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev