Advertenties


Motorsteun?

Gestart door Atrax (Herman), 15 april 2011, 18:52:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Atrax (Herman)

Hoi allemaal.

Heb een nieuw probleem. Als ik stilsta en de auto in de eerste versnelling wil zetten, gaat dit soms gepaard met een bonk, die mensen buiten de auto ook vreemd vinden  :D . De pook zelf gaat ook niet helemaal soepel in de 2de versnelling. Ook met optrekken en afremmen, hoor je geluid (soort tok) uit de versnellingsbak, en de pook beweegt wild heen en weer.
Heb ook net de auto in een versnelling gezet, en tegen de auto geduwd (wel rustig), en ik zie de motor heen en weer bewegen, wat me niet normaal lijkt (maarja een leek hier). Is dit een gevalletje motorsteun?

Auto: Megane coupe 2.0 16v, uit 2002.

Bedankt alvast





Nicole

Voorste motorsteun aan distributie kant :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Atrax (Herman)

Dus toch, dacht al dat er beweging in de schroefdraad en bout zag.
Hoelang kun je hier eigenlijk zonder al te veel problemen mee rond rijden? Kan pas woensdag naar mijn garage, en rijd al een 2 dagen ermee.

Roy16v

kun je wel een jaar mee rond rijden tot de apk want dan is ie afkeur maar het is niet bevordelijk en het rijd voor geen meter.
is vrij simpele steun om te vv alleen moet je een beetje in bochten wringen.

Atrax (Herman)

Het is vandaag verholpen, het was de zogenaamde reactie steun van de motor. Het rubber die aan de motor zijde zit was op. De paar mm - cm speling zorgde ervoor dat de motor soms wat scheef stond, en erger heen en weer schudde dan normaal. Wat ik zelf zag bewegen hoort zo  :P

Stefan

Mooi dat het geregeld is.
Slotje ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev