Advertenties


welk merk radio past er op de remote van mijn megane

Gestart door jumbo013, 13 april 2011, 22:48:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jumbo013

 l- l- l-Wie weet er welk merk en type radio in mijn megane cabrio past en die werkt op de  stuur remote   ;( ;( ;(
Mijn huidige radio is en blaupunkt met navi en die werkt er niet op er zijn ook geen verloop kabels te krijgen voor dit type radio, de nieuwe radio hoeft geen navi te hebben zoja ook goed is geen pre.

vriend

Je kan er alle A-merken in stoppen want voor die types zijn er interfaces te verkrijgen.(pioneer,kenwood,jvc,alpine,sony).
Heb je ook een sub display en wil je er tekst op hebben dan kan dit enkel met sommigen alpine toestellen,met hun eigen stuurwiel interfaces.
Je kan ook dubbeldin navi monteren door gebruik te maken van eeen ombouw paneel.(ziet er zeer netjes uit).
Dus voor alle duidelijkheid,alleen in combinatie met een interface kun je stuurknoppen gebruiken.

jumbo013

dus als ik het goed begrijp dan zou ik voor mijn blaupunkt ook zo'n interface  kunnen kopen.

vriend

Ja voor de blaupunkt kan dat ook,ik heb de mijne nog liggen,ik hoef alleen de verloop naar blaupunkt er bij te bestellen.Kost normaal €89.00  mag je hebben voor €50.00
Is nog nieuw,hij gaf geen tekst in subdisplay maar alleen volume up/down,sekk up/down .En als die niet bedient wordt de tekst van het merk radio.
Ik heb hem voor mijn radio(alpine)rechtsreeks bij alpine besteld ,want icm mijn alpine kon ik wel tekst weergeven in het subdisplay.Is de enige merk die dat ook kan.

Ik hoor het wel.

ericmd

gebruikt Renault AD conversion op zijn stuurbediening ? of gebruiken ze een propriety conversie ?
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev