Advertenties


Klets maar raak DEEL 142

Gestart door matthew, 12 april 2011, 23:08:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Tja 10.000 eurie winnen is eigenlijk al heel wat. Heb nog nooit meer dan 50 euro gewonnen helaas.  ;(

cmonsprenger

Wo das nog best veel geld voor zo'n auto, waarom voor dat geld dan geen Stilo Abarth kopen? Y Niet omdat ik er nu een heb gekocht hoor haha :D, maar zeer mooie strakke auto's met alles erop en eraan en 170 pk ipv de magere 105/120

Rick Santbergen

pffh een MG, is dat geen nachtmerrie als je onderdelen nodig heb? (en geloof me die heb je nodig!)

Rebecca Fontijn

@DONRozeboom ja dat is em die ik bedoel aleen dan cabrio hahahaha .....zie het gezicht van mn pa al helemaal voor me

Colin

Zo mijn auto kan ook weer een jaar verder. Echter zit er wederom een scheur in de bumper voor  :cry: nu wil de garage niet tegemoet komen dus zit ik met de gebakken peren  8)7
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey


Colin

De vorige keer konden ze die niet goed repareren dus onder de lak was dat zowieso een zwak punt. Lijkt een beetje op de vorige (zie project) Vanavond even wat verstevigen en lakstifje. Heb er geen zin meer in om de hele meuk te laten spuiten etc.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

Maar de garage heeft die scheur veroorzaakt?

Colin

Zo goed als zeker, alles wijst erop dat de scheur en schaafsel vers is. Zelf heb ik niks geraakt. Maargoed blijft altijd een wellesnietes spelletje..
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

#84
Heb je het wel direct bij de garage geconstateerd en gemeld?

Ik zou ze toch een aansprakelijkheidsbrief sturen. Zal me aan mijn reet roesten of ze tegemoet willen komen of niet. Wie weet schrikken ze ervan.

Joey Voormolen

Zo witte alfa romeo 8 c cabrio zat zondag na de meeting bijna in me achterbumper.
Gelijk raampje open gedaan en muziek uit voor het prachtig gebrul van die wagen tijdje achter hem aan gereden met 160.
Maar toen vond ik het wel weer genoeg ahah  :D
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Hihi, ik heb mijn droomauto al o-)

@Colin: jammer v/d garagist. Dan kunnen ze dus niet goed omgaan met verlaagde auto's. Succes met herstellen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

Citaat van: Rick Santbergen op 14 april 2011, 18:42:48
Heb je het wel direct bij de garage geconstateerd en gemeld?

Ik zou ze toch een aansprakelijkheidsbrief sturen. Zal me aan mijn reet roesten of ze tegemoet willen komen of niet. Wie weet schrikken ze ervan.

Maak wel wat slechte reclame voor hem, genoeg vrienden die daar ook komen euhm kwamen  >:D
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

Dan levert jou niks op, een aansprakelijkheidstelling wel.

niXon

Citaat van: DONRozeboom op 14 april 2011, 16:45:53
@niXon: Ik ben meer fan van Shelby :P don't know why :P

Shelby is ook heel mooi Y
Net als de Mach en Saleen :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev