Advertenties


Klets maar raak DEEL 142

Gestart door matthew, 12 april 2011, 23:08:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cmonsprenger

Ja geef ik je ook gelijk in hoor rick. Kijk dan zit je al een stuk meer op de weg he als koerier! Is iets anders dan het recreatieverkeer van mij. Ga er niet eens mee naar school, zijn dus afstandjes van half uurtje (tot uurtje) rijden wat ik er mee rijd en dan soms lange stukken. En ja kan goed at een infinity slechter uit de test komt dan een toyo, maar daar zit dan ook weer prijsverschil in he ;)
CiteerZoals ik het geleerd heb, moeten de beste banden op de aangedreven as. En is ons geval is dat de voorkant.
Ja dat zeiden wij dus ook toen die leraar hierom vroeg, toen lachte die ons uit en liet het filmpje zien en legde het uit :q

Nouja laten we er over ophouden, niet dat ik er niet over door wil gaan hoor. Maar deze banden zijn mij toen door bovag garage eenmaal aangeraden en op zo'n raad ga je dan eenmaal af, zijn gekocht en vind het geen slechte banden,leeftijdsduur schijnt ook lang te zijn. Wou jullie met filmpje iig even erop wijzen voor de mensen die van plan zijn zo te monteren, je zag toch duidelijk verschil. Dat de medemeganeclubbers der nog een keer aan denken, alvorens te monteren !-!

Klopt inderdaad zodra amerikanen een bocht moeten maken word het een ramp, maar snap ik ook wel, is ook heel moeilijk met sturen van 1meter doorsnee en autos van 18meter lang en 20meter breed :D

CiteerVolgens mij remt een megane grotendeels af met zijn voorbanden (ook enige plek met remschijven) Dus ook daarvoor zou ik daar de beste banden willen.
2liter meganetjes hebben toch wel zowel voor als achter schijfremmen? Ja bij remmen duikt een auto natuurlijk naar voren, waardoor ie achter wat lichter wordt en de kont omhoog komt en nog meer kans hebt om dwars te gaan

cmonsprenger

@nicole, Das handig zeg. Heb jij iig weinig kosten aan banden, al rook je al je banden op, maakt toch niet uit !-! Maar inderdaad echt zonde dat ze banden weg gooien met 6mm profiel, waarom doen ze dat. Ik denk dat iedereen hier nog wel zulke banden zou willen!

DONRozeboom (Mike)

Ja idd... ik moet nog een setje voorbandjes hebben... maar ik zit financieel niet zo sterk op het moment :P als ik ergens bandjes in een container kan vinden met 5mm profiel ben ik een blij jongetje. kunnen me LMV's er weer onder :P

ooit komt er een dag :P dan win ik de jackpot :P en dan koop ik mijn droomauto  8)
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

niXon

Citaat van: DONRozeboom op 14 april 2011, 15:02:04
ooit komt er een dag :P dan win ik de jackpot :P en dan koop ik mijn droomauto  8)

ik hoop ook nog steeds op die dag :P :D

DONRozeboom (Mike)

Dan de vraag: wat is je droomauto :P
Misschien een leuke vraag voor iedereen om te beantwoorden :D

Mijne: BMW E30 M3

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

niXon

dan zou ik graag de ford mustang eleanor uit 1967 willen !-!
die wagen is zoooooo moooi Y

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Michel Veltman

denk dat ik me hiermee wel even kan vermaken  o-)


voor de niet-ferrari kenners...de Ferrari 458 Italia

en om alvast de ''muggenzifters'' voor te zijn...ja deze auto is voorzien van goede remmen  --  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Zit er ook een rolkooi in? :D

DONRozeboom (Mike)

leveren ze ferarri's dan niet met zijwieltjes?  8)7
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rebecca Fontijn

zo de rit van de oranje vereniging zal door ons als club goed vertegenwoordigt zijn de teller staat op 7  !-!

Stefan

Netjes !-!
Leuk vertegenwoordigd.
Neem een stapel flyers mee zou ik zeggen.. Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Dat is een prachtig initiatief. Jammer dat ik geen speciale auto heb, anders had ik zoiets ook graag willen doen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

#59
Hé... die irritante bomen voor de Ferarri dealer ook altijd



Maar agent... die boom stak zo over.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev