Advertenties


Klets maar raak DEEL 142

Gestart door matthew, 12 april 2011, 23:08:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

ik krijg er namelijk 2 banden bij van het merk infinity met 6 a 7 mm profiel
Truckertje

Rick Santbergen

Aan de achterkant monteren, oprijden en nooit meer kopen ;)

Edwin Postma

hahaha :D :D ik zou mijn schoonvader ook eens vragen die heeft alle banden van de wereld er al onder gehad :D :D
maar wat hij voor die banden heeft betaald mag ik er wel vanuit gaan dat het goeie banden zijn. maarja dat wil ook niks zeggen natuurlijk Y
Truckertje

Rick Santbergen

op www.autobandenmarkt.nl kan je opzoeken hoe duur ze zijn. Ik dacht net 65 euro te zien, vind ik goedkoop.

Stefan

Infinity............??? 8)7
Wikkie-wakkie.......??? -- 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Tegen een Infinity G35 zeg ik geen nee.  :D

Ik zou voor Toyo's R888 medium gaan. Moet het alleen niet gaan regenen. :D

Ga dan eerder voor de Good Year Eagle F1's of Bridgestone REA050's gaan. Hankook gaat ook nog wel.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Eerst gewoon op rijden broer. Ze zitten er toch bij.

niXon

doe ik ook, gewoon eerst deze bandjes op rijden en dan zie ik wel weer verder welke dr onder gaan :)

Rick Santbergen

Citaat van: Dennis Postma op 14 april 2011, 10:42:39
Eerst gewoon op rijden broer. Ze zitten er toch bij.

Mee eens, maar wel aan de achterkant monteren. Want aan de voorkant kan je de grip het beste gebruiken.


Nicole

Ik zou ze inderdaad gewoon achter monteren, lekker afrijden en dan inderdaad daarna gewoon andere banden erom !-!
Ik ben benieuwd trouwens !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Wat een gedoe trouwens weer in Baflo.. Ook weer een schietpartij met nu 2 doden..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

cmonsprenger

@Rick en anderen ook :q

Ik zou eerst even dit filmpje kijken, hebben ze bij mij op school ook laten zien (doe HBO automotive :q). Heb hem dus weer even opgezocht. Hier zie je juist dat je banden waarvan je denk beste te zijn achterop te leggen, dus als ik er van uit ga wat jullie proberen te zeggen hier, zou edje mijn banden juist voor moeten leggen en zn eigen "goeie" achter.

Jullie kunnen er van zeggen wat jullie willen, ik heb geen problemen met de banden. Ik ga toch nooit tot het randje met de auto en rij netjes, dan heb ik al die dure niet nodig. Daarbijkomend dat ik ook nog student ben en waarschijnlijk de meeste van jullie wat ouder zijn en werken, kan de dure gewoon niet betalen. En hier heb ik ook genoeg voor betaald, die garage was bovag etc en hij raadde die iedereen aan, hij vond het erg goeie bandjes, dus ja wie ben ik zonder verstand daarover om ze niet te pakken toch ;)

Nicole

Heb je zeker gelijk in hoor Y
Ik heb mazzel dat Roy bij een bandenbedrijf werkt.
Daar gaan soms banden de container in met 6mm profiel (heb nu ook 4 banden klaar liggen met 6mm en 5mm profiel die in ee container lagen), en die kan hij gewoon mee nemen. Zat een hele tijd terug een setje michelin tussen. Die banden zijn altijd nog helemaal perfect, snap niet dat die "weg gegooit" worden.
Ja inderdaad, daar luister je wel naar als een bovag garage het zegt :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

#44
Ik zal nooit goedkope banden monteren. Als koerier (niet met mijn eigen megane) kom ik vaak situaties tegen met nat/slecht wegen, plotselinge rem acties of manouvres. En geloof me dan heb je alle grip nodig die je kan krijgen. Uit de test op autobandenmarkt.nl komen die infinity toch een stuk slechter uit dan een toyo.

In Amerika wordt veel met achterwielaandrijving gereden. Natuurlijk wil je daar de beste banden op de achterwielen.
Zoals ik het geleerd heb, moeten de beste banden op de aangedreven as. En is ons geval is dat de voorkant.
Volgens mij remt een megane grotendeels af met zijn voorbanden (ook enige plek met remschijven) Dus ook daarvoor zou ik daar de beste banden willen.

Daarnaast kunnen amerikanen alleen maar rechtdoor rijden, zodra ze een bocht maken gaat het altijd fout. :D

edit: Ik vind inderdaad verhalen op internet, die Simon gelijk geven met de achterkant. Klinkt alleen niet logisch in mijn oren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev