Advertenties


Klets maar raak DEEL 142

Gestart door matthew, 12 april 2011, 23:08:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Hier weer verder ,jullie hebben lekker gekletst zeg.

@Rodney
Gezien de staat van de mini heeft die inderdaad veel mazzel gehad.
ik dacht eerst nog aan zo'n nieuw type maar het is nog een oudje.
Jammer van het werk eraan,maar inderdaad goed dat je maat er nog staat.

@sjerrie ben benieuwd na de verlaging.

niXon

ik ben opzich ook wel geinteresseerd in dat verlagen, maar is het niet zo dat als je m verlaagt, dat je dan nog meer last hebt van al die hobbels en deuken in de weg? Stuiter nou soms al door de auto heen op sommige wegen...
En wat zouden de kosten dan ongeveer zijn als ik m gewoon met een verenset een paar cm verlaag?? En rijcomfort?

matthew

Auto wordt met verlagen altijd stugger,dus drempels en kuilen ga je altijd beter voelen.
Maar de look van de auto verbeterd.

Karin

Ik heb net de bevestigingsmail gekregen voor de Oranjerit Katwijk, dus ik ben er bij. Heb er nu al veel zin in.

niXon

Citaat van: matthew op 12 april 2011, 23:15:27
Auto wordt met verlagen altijd stugger,dus drempels en kuilen ga je altijd beter voelen.
Maar de look van de auto verbeterd.

hmm dan moet ik er nog eens goed over na denken of ik m verlaag... Tis idd wel erg mooi, maar als het voor geen meter rijd weet ik nog niet of ik het doe... K zal dr nog eens goed over na denken :P

matthew

Dat het voor geen meter rijd,dat niet.
Je bent meer een met het wegdek.

Je vind het iets of je vind het niks.
Als je niet wil inleveren op comfort,zeg ik niet doen dan,want dan krijg je spijt.

Roy (Coup a One)

Trouwens wel heb ik 8)7 gedacht dat Heerde (van www.velgenalsnieuw.nl) in Limburg lag, ligt het vlak bij Whije (dus Edje zo links ben jij ook nog niet) :D o-) !-!

Dennis Postma

Heerde ligt idd niet zo ver vanaf Zwollywood.

Benjamin Renon

Er bestaan wel verlagingssets in het (best wel hele) hoge segment, waarbij je absoluut geen comfort inlevert en wel een nette verlaging kunt bereiken. (Je moet dan aan bedragen denken beginnend rond de €4000. Deze zijn voornamelijk voor rally gebruik. Merken: oa Ohlins en Nitron)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Dan moet je wel een geldboompje in de tuin hebben staan, anders is dat toch niet te doen.

Nicole

De comfort gaat inderdaad achteruit, maar ik vindt het niet irritant om mee te rijden, en erger me ook nergens aan.
Ik denk dat het ook een kwestie is van "wennen".
Mijn megane wil ik ook nog zo als onze groene megane hebben.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Ik dacht altijd dat mijn auto vrij stug was totdat ik met rick mee reed  8)7
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

Wat een kl*te tijd als boven iedere parkeerplaats een boom staat >:(

Colin

haha ja dat ligt eraan wat voor boom.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev