Advertenties


Gaskleppakkingen

Gestart door Scrammy, 11 april 2011, 17:52:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Scrammy

Kan er iemand mij vertellen of er gaskleppakkingen/o-ringen los te koop zijn voor een Megane 1.6 16V van 1999 K4M?
Eén van de Renault dealers waar ik contact mee heb gehad zegt van niet en dat ik dan maar een nieuw gasklep moet kopen, maar het lijkt me stug dat ze niet los te koop zijn.
Ik ben dus op zoek naar de pakking bij de luchtfilteraansluiting en naar de pakking aan blokzijde.

Alvast bedankt.

sijm138 (jesse)

moet je even langs een auto materialenzaak gaan of dergelijke die zou ze nog wel eens kunne hebbe liggen.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

subzero

Dat zijn deze geloof ik.


Nr 2:   8200068583

Nr 3:   8200068566




bron info

Jacques

En als je ze niet kunt vinden, kijk dan even bij de metaalhandel war ze o.a. lagers etc voor de machinebouw verkopen. Daar koop ik ook vaak allerlei o-ringen in verschillende maten.

Laurens Klein

als je de maten hebt, kan ik wel even kijken wat ik voor je heb liggen. Heb een set met verschillende maten liggen.
Zal belachelijk zijn als je een compleet nieuwe gasklep voor zoiets moet kopen.

Scrammy

Bedankt voor de reacties, misschien dat ik wat met de nummers van Subzero kan. Zijn dit ook de nummers die de dealers gebruiken?

De maten van de ringen heb ik niet, ze zitten namelijk nog op de gasklep in de auto dus eventjes eraf halen en meten zit er niet in, misschien iemand anders die de maten kan vertellen die toevallig zijn gasklep op blok eruit heeft liggen??   :P


Scrammy

Ik heb de o-ringen kunnen bestellen en al op kunnen halen.
Hier kan dus een slotje op.

matthew

Waar heb je ze besteld dan?

Dit is natuurlijk ook makelijk voor andere mensen die dit een keer nodig hebben.

Scrammy

Citaat van: matthew op 16 april 2011, 19:20:01
Waar heb je ze besteld dan?

Dit is natuurlijk ook makelijk voor andere mensen die dit een keer nodig hebben.

Bij Munsterhuis Renault in Rijssen, de nummers van Subzero zijn de originele ondereelnummers.

De dealer van de eerste post in deze topic heeft later nog een mail gestuurd met de bevestiging dat de o-ringen toch wel los te leveren waren.

matthew

Ok ik weet het eigenlijk niet,we hebben ze weleens van de oude gasklephuizen afgehaald als die stuk waren,hadden we reserve ringen liggen altijd makkelijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev