Advertenties


Showoff Tuning Festival 2 en 3 juli 2011 in Dongen

Gestart door niXon, 11 april 2011, 17:04:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

paikey

Als je alleen maar een set velgen hebt of een set witte ongespoten bumper eraan hebt hangen,
is dat gewoon niet genoeg.....en wille ze nog wel eens door verwijze.

DONRozeboom (Mike)

En dan moet je maar de hele dag op een parkeerplaats vertoeven :P
Klinkt een beetje vreemd:P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

paikey

Klopt,en zo vreemd is dat niet hoor,is bij veel meetings dat er tijdens bepaalde uren niet gereden mag worden.
En daar is zat te doen hoor.

Benjamin Renon

Je kunt ook je wagen ergens parkeren in de buurt en dan met iemand mee rijden of lopen naar het terrein.
Auto's die op zulke evenementen af komen moet bijna helemaal klaar zijn: geen ongespoten bumpers, originele auto in 4x4 modus, standaard velgjes etc etc.
Genoeg voor mensen om te gaan klagen over dit soort dingen en dat is natuurlijk niet goed voor de naam.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

DONRozeboom (Mike)

Ja ik snap je. Volgens mijn kom ik er ook niet eens in met mn autotje. Ik hoop van de zomer helemaal klaar te zijn.
Ik wil mn bumpers opnieuw pikzwart spuiten, voor en achter nieuwe lichtunits. Sportstuurtje en LMV's (14") had ik er al onder/in.
Beetje te weinig denk ik zomaar :P dan wordt ik dus ook gewoon doorverwezen naar de parking!! :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

niXon

Hmm dan denk ik dat het voor mij ook maar gewoon de parkeerplaats wordt. maar dat kan ook leuk zijn, toch? :p

Rick Santbergen

Tuurlijk gewoon auto op de parking zetten. Rondje over meeting terrein doen en je even melden bij de auto's van de club die er wel op mogen.

Floortje

In belgie is het ook heel normaal dat je auto bij ingang bekeken wordt voor je naar binnen komt, kom je er niet door moet je idd naar de parkeer plaats

paikey

Idd daar heb je gelijk in floor,Daarom dat het niet zo heel raar is!

Stefan

Lijkt me ook redelijk logisch, anders kan je zomaar met iedere willekeurige auto het terrein oprijden natuurlijk.. 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Erwin Haanen

Citaat van: Floortje op 13 april 2011, 18:21:06
In belgie is het ook heel normaal dat je auto bij ingang bekeken wordt voor je naar binnen komt, kom je er niet door moet je idd naar de parkeer plaats

behalve bij racewars zolder aankomende zondag,daar mag alles oprijden,zolang die maar betaald.
megane 4 station 1200 gtline

niXon

Citaat van: Floortje op 13 april 2011, 18:21:06
In belgie is het ook heel normaal dat je auto bij ingang bekeken wordt voor je naar binnen komt, kom je er niet door moet je idd naar de parkeer plaats
ow dan kan ik het nog proberen :P wie niet waagt... ;)
maar waarschijnlijk wordt het dan gewoon parkeerplaats en loop ik wel over het terrein kijkent naar megane's :) Y

matthew

Dit gebeurd ook gewoon om toch wel de goede kwaliteit te laten showen.

Bij Full Speed (dit jaar niet) kwam het nog wel eens voor dat er 'halve" auto's stonden en dat wil je als bezoeker toch niet zien.

En als je op het officiele meeting terrein staat is het inderdaad bv 10 uur zijn en mag je pas 5 uur weg.
Als je gewoon op de parkeerplaats staat kun je gaan wanneer je wilt.

Rick Santbergen

#28
Ik heb even de openingspost geupdate met flyer

Let op, zaterdag en zondag hebben beide een andere invulling!
Vooral Peter moet even kijken, want zaterdag wordt niet de show dag!

Rogier

ik zal er over na denken, wordt waarschijnlijk voor mij ook dan de zondag als ik kom.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev