Advertenties


Showoff Tuning Festival 2 en 3 juli 2011 in Dongen

Gestart door niXon, 11 april 2011, 17:04:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

niXon

Misschien is dit iets voor de geïnteresseerde?

http://www.showofftuningfestival.com/

Is niet iets van Renault, maar er staat van alles tussen :P
Nadeel voor veel is wel dat het in Dongen is (Brabant, iets ten westen van Tilburg)
Ik denk dat ik er wel heen ga :)


Programma:
* Show and Shine Contest!
* Diverse Bedrijvenstands
* Food & Drinks (Koffie/Thee/Frisdrank is bij ons altijd GRATIS!).

Showoff Imports aanbiedingen en gifts:
* Gratis goodiebag bij aankomst (op=op)
* Kortingen tot 80% op vele producten (Showoff Outlet)
* Magazijnopruiming oude voorraad
* Bodykit-sale: Bumpers vanaf 99 euro!
* De Showoff Promobabes zijn aanwezig voor photoshoots en een hoop gezelligheid!

Waar en Wanneer:
* Zaterdag 2 en Zondag 3 Juli, van 10.00 tot 17.00 uur.
* Op het terrein van Showoff Imports, de Slof 6 te Dongen (tussen Breda en Tilburg) en het omliggende industrieterrein. Plaats voor meer dan 1000 auto's!!
* GRATIS TOEGANG voor zowel auto's als bezoekers!

Clubs:
Uiteraard zijn alle clubs weer van harte welkom! Graag uw komst vooraf aanmelden. Voor alle aangemelde clubs zal rekening gehouden worden qua ruimte indeling zodat leden bij elkaar kunnen staan voor zover mogelijk en enkel als men gelijk aankomt. Mocht u zich als club willen aanmelden dan graag een email versturen naar info@showoffimports.nlmet het verwacht aantal leden dat meegaat, en de dag (dagen) dat u komt (en de clubgegevens uiteraard). Tevens kan ieder lid zich afzonderlijk aanmelden. Zie hieronder:

VIP spots:
* Als jij een bijzondere en mooie ride hebt dan horen we dat graag! De beste plekken vooraan op het terrein worden gereserveerd voor VIP gasten. Als jij denkt een kans te maken meld je dan aan via het gewone inschrijfformulier maar mail tevens je gegevens met een paar foto's en speclist van je auto naar info@showoffimports.nlmet als onderwerp "Aanvraag VIP spot". Wij laten je dan zo snel mogelijk weten of we een VIP plek voor je hebben. Zo ie zo is IEDEREEN welkom en is er plaats genoeg op het industrieterrein, enkel de VIP auto's krijgen plaats volledig vooran op het terrein!

Zaterdag of Zondag?
Dit jaar zal het Tuning Festival nog iets anders vorm gegeven worden. Zoals op de flyer te zien is hebben we een onderscheid gemaakt in
SUPER SALE SATURDAY en SUPER SHOW SUNDAY. Wat houdt dit in? Vrij eenvoudig:
* ZATERDAG: Wil je voor de koopjes komen, volop keuze nog hebben in bodykits, lekker neuzen in de outlet of gewoon een wat rustigere dag prefereren? Dan raden we je aan zaterdag te komen!
* ZONDAG: Kom je voor de meeting, volop gezelligheid, Show & Shine of de DYNOBANK...? Dan raden we je aan zondag te komen met je clubgenoten of vrienden.


Rick Santbergen

#1
Afgelopen jaar heb ik deze meeting bezocht met enkele leden van de meganeclub. Was een geslaagde dag en ga zeker weer dit jaar. !-!
Wordt dan waarschijnlijk de zondagmeeting.

Colin

zeker de moeite, al hoop ik deze keer wel op beter weer.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

Hier ben ik ook weer bij!!!
Zoals het er nu naar uit ziet op 2 juli
(dit omdat het vorig jaar ook op zaterdag de mooiste dag was qwa opkomst)

niXon

ik ben er nog nooit geweest, al is het hier maar een paar kilometer vandaan...
dus dit jaar wordt de eerste keer voor mij :P ben benieuwd.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik zal er ook proberen om er bij te zijn, wordt ook mijn eerste keer! Y
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

matthew

Ik heb deze ook maar eens voor de voorzichtigheid in de agenda gezet.

niXon

ik weet alleen niet of je daar ook je eigen auto tussen mag zetten of dat je je daarvoor moet inschrijven... Weet iemand dat toevallig?

paikey

je mag hem er wel tussen zetten denk ik....maar het is wel een "tuning" meeting.
Als je de foto's van vorig jaar ziet krijg je misschien een idee.

niXon

ja de fotos heb ik wel gezien, maar zag nergens staan of je je daarvoor moet inschrijven of dat je je eigen auto er gewoon tussen mocht zetten, dus vandaar :)

paikey

hoeft ook niet in te schrijven.
Maar denk dat ze er van uit gaan dat je zelf wel weet wanneer je je auto
Er wel of niet tussen kan zetten.

niXon

hmm oke :P
dan kijk ik tegen die tijd wel of ik m er tussen ga zetten of niet :)
mijn megane is licht getuned... Dus kijk tegen die tijd wel wat er allemaal staat en of het de moeite waard is om die van mij er ook  tussen te zetten :P

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: niXon op 13 april 2011, 00:00:57
hmm oke :P
dan kijk ik tegen die tijd wel of ik m er tussen ga zetten of niet :)
mijn megane is licht getuned... Dus kijk tegen die tijd wel wat er allemaal staat en of het de moeite waard is om die van mij er ook  tussen te zetten :P

Jij durft :P Ik zou mijn Mégane der echt niet tussen durven zetten :P Ik hoop van de zomer rondom de lichtunits te hebben vervangen, maar dan is het alsnog "licht" getuned :P Als je af en toe wagens ziet rijden, vergeleken daarmee rij ik standaard :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

paikey

Weet wel dat ze vorig jaar een aantal mensen hebben door verwezen naar de parkeerplaats.......
Ook moet je daar heel de dag blijven staan en kan je niet halverwegen de dag weg rijden.

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev