Advertenties


Klets maar raak DEEL 141

Gestart door Stefan, 7 april 2011, 08:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

thom1991

Zie je nauwlijks, je moet er met je neus opzitten wil je die schade zien.

niXon

Citaat van: thom1991 op 12 april 2011, 10:47:15
Kan ze ook zelf ook opknappen, heb ik ook gedaan, goed schuren, ontvetten, primer, en goeie laag lak erover, ziet er perfect uit !-!
Kost je wel 2 dagen werk. met drogen enzo.

ik zou willen dat ik dat zou kunnen :P
mijn velgen zitten ook vol stoeprandschade en corrosie :( was helaas al toen ik de auto zo kocht, dus stiekem maar aan het rond kijken om ze te laten opknappen of nieuwe :)

Dennis Postma

Jemig, genoeg wielen om op te knappen hier. Is er niet een clubsponsor die zoiets wil doen met groepskorting ofzo?  8)7

Nicole

Stoeprandschade krijg je er inderdaad zelf niet makkelijk uit.
Om velgen echt strak te krijgen (als je het zelf zou doen) zit wil heel wat werk in, en toch heb je nooit het gewenste resultaat als je het zelf doet.

Edwin, ik vindt het eigenlijk wel een nette prijs. Dit is all-in? Niet dat er eventueel nog wat achterweg komt? :)
Dan zou ik het doen Y .
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Die prijs geld niet voor meerdelige look. Dus is vertekend beeld.

Stefan

Is het ook binnen+buitenkant van de velg...??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Het mooie aan die Keskin velgen is de gepolijste rand. Dit verlies je toch als het gepoedercoat wordt?

niXon

Citaat van: Dennis Postma op 12 april 2011, 11:26:54
Jemig, genoeg wielen om op te knappen hier. Is er niet een clubsponsor die zoiets wil doen met groepskorting ofzo?  8)7

zou erg fijn zijn :D !-!

Maar volgens mij is 215 voor 4 velgen ook niet verkeerd hoor

Rogier

mijn advies gewoon nieuwe kopen, niet ten nadele van koen maar die velgen zijn te erg beschadigt, dat ga je er niet goedkoop vanaf krijgen.

niXon

nee idd, als ze erg beschadigd zijn kost het repareren alleen maar meer, en dan is het nog maar de vraag of het niet meer zichtbaar blijft... Dus dan kun je er ook over denken om gewoon nieuwe te halen. Kost wel wat, maar weet je zeker dat ze goed zijn ;)

Rebecca Fontijn

karin je thermoskannetje staan weer schoon hoor  !-! lag nog bij mij in de auto

Karin

Dank je wel, dacht er vandaag pas aan dat hij nog bij jou in de auto lag. Ik gebruik hem verder toch niet dus komt 7 mei (zo even uit mijn hoofd) wel.

Edwin Postma

ik kreeg net ook nog een antrekkelijk aanbod op een setje velgen. moeten alleen 2 banden bij dan.
het lijken de oude van rick wel.(of ze zijn het) 8)7
Truckertje

Edwin Postma

ook even een nieuwe avater ;)
Truckertje

niXon

Citaat van: edje op 12 april 2011, 13:02:07
ik kreeg net ook nog een antrekkelijk aanbod op een setje velgen. moeten alleen 2 banden bij dan.
het lijken de oude van rick wel.(of ze zijn het) 8)7

haha dat aanbod kreeg ik vanmorgen ook :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev