Advertenties


Klets maar raak DEEL 141

Gestart door Stefan, 7 april 2011, 08:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Karin op 11 april 2011, 18:15:09
Ik zou ze allemaal het adres geven van die persoon  o-)

Nicol schreef; Nee dat doe ik niet, dan kunnen ze mij aangeven haha.
Ik geef alleen aan hoe ze het adres kunnen vinden, verder niets

Komt toch op het zelfde neer, bij wat je dan doet!?

Nicole

Nee, want je geeft niet het adres door, dat mogen ze zelf uitvogelen als ze het willen,
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

zoals vele van jullie misschien al weten wil ik graag de keskins van koentje overkopen.
maar nu zit er werk aan.
ik heb op www.velgenalsnieuw.nl (tip van een collega) gekeken en daar kost het ongeveer €215,-
weten jullie of dit een beetje redelijke prijs is?  :? :?
of kan ik dan beter niewe set halen.
volgens mijn collega worden ze dan ook gelijk gepoedercoat. in 2 tinten zilver, glas zwart of mat zwart. 8)7
maar ik heb van meerdere mensen (ik zal geen namen noemen) vernomen dat het tussen de €300,- a €600,- zou gaan kosten. :?
wie helpt mij uit de brand. (ik zoek het liefst iets in de omgeving zwolle)
Truckertje

thom1991

Op deze site: http://www.online-velgen.nl/zoeken/ ben je wel wat duurder uit, maar dan heb je ze nieuw en er zitten banden om heen, prijzen die je op deze site ziet is incl. banden.
Let wel dat dit de goedkoopste banden soort is, je kan ook voor duurdere banden kiezen, dan word de prijs uiteraard hoger.

Rick Santbergen

Op de website www.velgenalsnieuw.nl staat dat eerst contact gezocht moet worden als het meerdelige (look) velgen zijn. Aangezien de prijzen dan hoger uitvallen. Jij gaat nu van de prijs af die op hun site staat.

Daarnaast staat ook op hun site vermeld dat de afdekplaten van velgen niet gepoedercoat kunnen worden. Deze zitten wel op de keskins, ga je dan geen kleurverschil krijgen? Zou toch echt eerst contact opnemen voor je van die prijs afgaat.

Rick Santbergen

Citaat van: thom1991 op 12 april 2011, 10:30:22
Op deze site: http://www.online-velgen.nl/zoeken/ ben je wel wat duurder uit, maar dan heb je ze nieuw en er zitten banden om heen, prijzen die je op deze site ziet is incl. banden.
Let wel dat dit de goedkoopste banden soort is, je kan ook voor duurdere banden kiezen, dan word de prijs uiteraard hoger.

Op die site bieden ze geen velgen aan die vergelijkbaar zijn met Keskin velgen. Totaal andere prijs- en kwaliteitsklasse.

Edwin Postma

daar heb ik dan overheengelezen van die afdekplaten.
maar niewe velgen is pas een optie als de prijs van opknappen bijna net zo hoog is als niewe velgen. ;)
Truckertje

Benjamin Renon

En bij opknappen moet meestal de band er vanaf gehaald worden.

Ik heb ook nog steeds velgen staan voor de Evo die ik weg moet brengen om te laten herstellen. Zaak waar ik het wil laten doen zit bij mij in de buurt, maar heeft vrij wazige openingstijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

maar als ik die kant helemaal op zou rijden, dan ben ik ook weer brandstof kosten kwijt.
Truckertje

thom1991

Kan ze ook zelf ook opknappen, heb ik ook gedaan, goed schuren, ontvetten, primer, en goeie laag lak erover, ziet er perfect uit !-!
Kost je wel 2 dagen werk. met drogen enzo.

Edwin Postma

dat zie je mij niet doen.

heb 2 linker handen en vind het risico dat het mis gaat te groot voor zulke velgjes ;)
Truckertje

ericmd

Citaat van: Rick Santbergen op 12 april 2011, 10:31:42
Op die site bieden ze geen velgen aan die vergelijkbaar zijn met Keskin velgen. Totaal andere prijs- en kwaliteitsklasse.

Dat is een kwestie van smaak. persoonlijk kan ik niet warm lopen voor die keskin velgen. Tevens verkoopt online velgen.nl ook keskin op aanvraag hoor. staat gewoon tussen de merken. http://www.online-velgen.nl/merken/
Ze kunnen de velgen ook opsturen uitgelijnd en al

maar als je in de buurt wil blijven is www.supervelgen.nl misschien iets , of toch de velgendokter.
Het is en blijft een rekensom.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

thom1991

Citaat van: edje op 12 april 2011, 10:49:34
dat zie je mij niet doen.

heb 2 linker handen en vind het risico dat het mis gaat te groot voor zulke velgjes ;)

Mijn geval was het ook anders denk, heb ze gekregen voor nop.

Rick Santbergen

#163
Citaat van: ericmd op 12 april 2011, 10:49:45
Dat is een kwestie van smaak. persoonlijk kan ik niet warm lopen voor die keskin velgen. Tevens verkoopt online velgen.nl ook keskin op aanvraag hoor. staat gewoon tussen de merken. http://www.online-velgen.nl/merken/
Ze kunnen de velgen ook opsturen uitgelijnd en al

Klopt ze verkopen wel goede velgen en misschien ook Keskin. Echter de meeste van de velgen op die website zijn niet te vergelijken met de kwaliteit van Keskin. Dat is geen kweste van smaak, maar van kwaliteit van de gebruikte grondstoffen. Waardoor de velgen meer aan kunnen en minder snel krom slaan. Daarnaast laat de lak vaak los bij die goedkopere velgen.

Citaat van: thom1991 op 12 april 2011, 10:47:15
Kan ze ook zelf ook opknappen, heb ik ook gedaan, goed schuren, ontvetten, primer, en goeie laag lak erover, ziet er perfect uit !-!
Kost je wel 2 dagen werk. met drogen enzo.

Gaat je bij stoeprandschade niet zomaar lukken.

Dennis Postma

Citaat van: thom1991 op 12 april 2011, 10:47:15
Kan ze ook zelf ook opknappen, heb ik ook gedaan, goed schuren, ontvetten, primer, en goeie laag lak erover, ziet er perfect uit !-!
Kost je wel 2 dagen werk. met drogen enzo.

Het is helaas ook niet alleen een kwestie van spuiten. Ook de nodige stoeprand schade dient hersteld te worden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev