Advertenties


Klets maar raak DEEL 141

Gestart door Stefan, 7 april 2011, 08:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

Anders PM de link even naar mij mocht het niet lukken. Kijk ik (als ik tijd heb) wel even voor je !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Karin


Nicole

Vandaag wat foto's gemaakt van de groene megane, kleur komt er op deze foto's best mooi uit !-!





Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Nicole

Het is eindelijk eens gelukt..
Ik kreeg zelf de kleur er nooit echt mooi op.

Vandaag de aandrijfas/homokineet binnen gekregen (Bedankt Laurens!) !-!
Hopelijk werkt alles mee, en wil alles een beetje los, want Roy heeft altijd ruzie met m'n meg. o-)

Die 2 liggen elkaar niet echt :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Net even een poosje het nieuws zitten kijken. Wat verschrikkelijk zeg wat er gebeurd is in Alphen ad Rijn. Mijn schoonzusje heeft tot voor kort in de flat gewoond direct achter het betreffende winkelcentrum en deed daar ook altijd op zaterdag zoals zovelen haar boodschappen.  :x

We hebben trouwens ook een clublid in Alphen aan de Rijn wonen, Ruben van Leeuwen. Ik hoop dat hij niet op dat moment in dat winkelcentrum was.  :neen:

Nicole

Ik had het inderdaad gelezen op nu.nl ..
Verschrikkelijk wat daar gebeurd is inderdaad!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Ik zag het zojuist ook voorbij komen. Echt verschrikkelijk.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

echt verschikkelijk wat daar gebeurd is. >:(
Truckertje

Nicole

Dat snap je toch ook niet..
Als hij zelfmoord wil plegen, doe het dan alleen bij jezelf (al is dat voor nabestaanden ook erg genoeg), maar schiet niet zomaar om je heen op onschuldige mensen..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

helaas gebeuren dit soort dingen wel vaker in america. scholen en zulke dergelijke gebouwen. :cry:
Truckertje

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Ben trouwens wel benieuwd of de eigenaren van de mégane's die ik geflyerd heb zich ook al op het forum hebben aangemeld o-)

Mijn mégane wil nog niet echt mee werken vandaag.
Roy is nu eerst even tussendoor bezig met de nieuwe velgen van de gele te monteren!
Ik zal straks de project pagina van de gele even updaten !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Met m'n megane loopt alles helaas weer helemaal tegen..
Eerst wou er bijna niets los een de rechterkant, toen dat eindelijk los was, is Roy met de andere kant bezig gegaan, daar ging alles wel een stuk soepeler.
De aandrijfas is verder écht aan z'n einde..
Toen gingen we binnen even kijken met de onderdelen, blijkt dat het aandrijfas gedeelte van de 1.6e smaller is dan die van de 2.0 16v (we hebben de naaf, remmerij etc. nu nl. van een 2.0 16v) waar hij door de naaf heen moet, en daar gewoon bijna in "rond" kan draaien..
Dus nu wordt het óf 2 aandrijfassen kopen van een 2.0 16v, maar dat moeten we eerst weten of het deel wat in de bak gaat wél het zelfde is, en anders moeten we deze naven etc. verkopen, en op zoek naar 2 anderen met remmerij etc., en nog een rechter aandrijfas kopen..
Deze maand dus weinig mazzel met alles..
Dus hopen dat we het eventueel een beetje goedkoop kunnen vinden eerst, dan kan hij weer rijden, want ik mis m'n megane wel hoor haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev