Advertenties


Klets maar raak DEEL 141

Gestart door Stefan, 7 april 2011, 08:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Karin

Het lijkt me een hele ervaring. Door de kinderen, het publiek en alles wat er bij komt kijken.
En voor ons is het niet zo veel moeite maar voor die kinderen waarschijnlijk de dag van hun leven.

Rebecca Fontijn

dat heb je goed gezegd karin en als club zijn we dan ook maar weer paraat voor dit soort dingen als ik het goed heb al 6 clubleden  !-!

Colin

hej nicole vanwaar de verkoop?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Alleen voor een echt liefhebber hoor, anders blijft hij gewoon Y
De gele gaat wel weg straks als er een nieuwe APK op zit.
Als de advertentie op marktplaats van de groene verlopen is, en er is geen serieus geinteresseerde voor blijft hij gewoon Y
De groene doen we niet "zomaar" naar iemand toe, omdat het een super fijne auto is, die alleen een echte liefhebber verdiend :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Misschien handig om het aantal kilometers even te vermelden, dacht dat dat ontbrak !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Ohh haha, inderdaad wel handig ja :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Net een verlagingset gehaald. Compleet met dempers, veerpoten en veren. Volgens de verkoper lag zijn mag 10 cm lager. Verwachten zelf dat het 4 cm is.
Foto's volgen ;)

Oh ja en gelijk even van het forum verteld dus misschien zo een lid erbij  !-!
~Just got Maggied~

Joey Voormolen

verlagingsset dat 10 cm gaat dat is wel knap
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

Van welk merk zijn de dempers en veren dan? 10 centimeter, yeah right

sjerrie

Dempers van koni dus goed stug. Gele serie net als die van jou, rick
Veren van apex dus op zich ook goed. Verder wat oppervlakte roest.
Auto van verkoper stond best hoog op zn pootjes scheelde zeker een centimeter of 8 tuusen wielkasten en banden
Op die manier is 10 centimter wel logisch als tie mooi in de wielkast komt.

10 is wel erg veel natuurlijk maar er zijn set die met verkorte dempers en veren van 70 mm verlaging uitkomen.
Kwaliteit is ook niet super dan maar het is er wel. Tuv gekeurd ook.
~Just got Maggied~

Joey Voormolen

dat zou ik nooit kopen dan.
Doe mijn maar een goeie schroefset.
Lowered M3C GT

sjerrie

@joey, Die veren van 70mm bedoel je ? Nee lijkt mij ook niets maar het wordt wel gemaakt.

Op de f7r komt uiteindelijk ook een schroefset van AST met aparte reservoirs.
Beetje het idee van Audi met olie met ijzerdeeltjes. Die worden stijver als dat nodig is.
Bij rustig rijden meer comfort en op sportstand worden de dempers stugger dmv magneten.
Deze set is voor tijdelijk zodat ik de bodykit aan kan passen en uit kan rollen.
Jesse heeft dezelfde veren liggen die ik ook heb nu.
Iemand interesse ?
Moest het helaas prijstechnisch laten gaan. Heb nu de complete veerpoten voor 35,-
~Just got Maggied~

Rick Santbergen

Citaat van: sjerrie op 12 april 2011, 18:11:43
Dempers van koni dus goed stug. Gele serie net als die van jou, rick
Veren van apex dus op zich ook goed. Verder wat oppervlakte roest.
Auto van verkoper stond best hoog op zn pootjes scheelde zeker een centimeter of 8 tuusen wielkasten en banden
Op die manier is 10 centimter wel logisch als tie mooi in de wielkast komt.

10 is wel erg veel natuurlijk maar er zijn set die met verkorte dempers en veren van 70 mm verlaging uitkomen.
Kwaliteit is ook niet super dan maar het is er wel. Tuv gekeurd ook.

Allemaal leuk en aardig maar vanuit standaard 7 centimeter verlagen, laat staan 10 centimeter gaat keihard aanlopen.
Dus blablabla verhalen van de verkoper lijkt me.

sjerrie

Nee niet standaard. Tenminste staat de megane ph1 1.6 zo hoog dan. Toch echt geen 8 cm tussen band en wielkast, toch ? Of wel bij 15 inch ?
Stel dat de ruimte van 8cm te hoog is en dat 4 cm ruimte standaard is. Indien hij dan deze set eronder had liggen is het totaal 8cm wat hij nu hoger of toen lager stond.
Dan kan het wel kloppen waarschijnlijk.
Ach eigenlijk maakt het niet zo uit. Morgen waarschijnlijk de veren eronder en dan zien we het wel hoeveel lager het is en stugger.
Ben al een week de torsie-assen aan het inspuiten dus hopen dat ze goed lossen.
Heb echt geen zin om die persen erbij te pakken
Wil lekker lui verlagen haha
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

wil niet bijdehand zijn maar geloof dat mijn meggie echt wel hoog op zn voorpoten staat .....of kan ik me er maar beter niet mee bemoeien

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev