Advertenties


Klets maar raak DEEL 141

Gestart door Stefan, 7 april 2011, 08:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

#180
kreeg jij ook een vraagprijs?want die miste ik nog Y
inmiddels al een prijs ontvangen !-!
Truckertje

niXon

ja hij vroeg 250 euro voor de velgen en 350 voor de 4 velgen met 2 banden.
Dat vroeg ie bij mij dan :)

cmonsprenger

Ja ik heb edje ook al gesmst, 350 in totaal dan gaat het weg. Dus wie het er voor wil geven dan is het weg! :q Lijkt me niet al te duur toch, 200 heb ik ook voor de velgen betaald, dus dan 200 voor velgen dan 150 voor bandjes, die heb ik pas geleden nieuw gekocht voor 125 per stuk! Nog goed profiel op, dus lijkt me een schappelijke prijs toch ;)

Edwin Postma

ik ben nud ruk aan het onformeren want ben zeer geintresseert
Truckertje

cmonsprenger

Oke ik hoor het wel !-!
Btw reden dat ze weer weggaan. Eigenlijk met spijt maarja. Ik heb namelijk een stilo Abarth gekocht, met al redelijk mooie velgen op. Mijn megane word verkocht, en deze lagen te wachten om er als zomerbanden op te gaan, helaas nog geen zomer en geen tijd gehad om erop te gaan, dus liggen ze nog steeds netjes onder doeken opgeborgen op zolder. Hebben er bij mij niet onder gezeten, dus eigenlijk directe verkoop maarja.

Edwin Postma

ik heb je nummer nu dus als ik er uit ben dan hoor je het van me ;)
Truckertje

niXon

ik denk er ondertussen ook ff goed over na :P
ben ook geinteresseerd.
Maar passen deze niet onder je abarth dan?? Anders zou je ze toch ook zelf kunnen gebruiken als zomerbanden op je abarth??

cmonsprenger

Ja daar ben ik ook niet helemaal zeker over, steek van abarth is namelijk 4x98. Ik weet niet of steek 4x100 gaat passen. Heb wel iets gezien van bouten met losse conus enzo maar ben niet echt kapot van, bang dat dan niet zo goed vast zit. Waar ik ook op hoopte bij mijn megane was dat ik zelf de bandjes om kon leggen op school (hebben daar machine staan) alleen schijnt dat die de 17inch bandjes kapot zou scheuren. Dus dan moet ik iedere keer weg laten brengen om om te laten leggen enzo, en aangezien ik bij mijn ouders geld heb moeten lenen voor de abarth, kan ik dit geld wel weer gebruiken;) Abarth liggen al mooie donkere op, kijk als die nou na een tijd weer lelijk worden dan ga ik een keer op zoek naar nieuwe zomervelgen en blijven die als wintervelgen, vind het nu eigenlijk zonde om originele antracietgrijze mooie abarth velgen als wintervelgen te gaan gebruiken l-

Rebecca Fontijn

@ karin had je je al ingeschreven dan voor 7 mei ???

Karin

Ik heb een mail gestuurd maar nog niets teruggehoord, dus hoop dat het goed gegaan is.

niXon

Citaat van: cmonsprenger op 12 april 2011, 13:40:28
Ja daar ben ik ook niet helemaal zeker over, steek van abarth is namelijk 4x98. Ik weet niet of steek 4x100 gaat passen. Heb wel iets gezien van bouten met losse conus enzo maar ben niet echt kapot van, bang dat dan niet zo goed vast zit. Waar ik ook op hoopte bij mijn megane was dat ik zelf de bandjes om kon leggen op school (hebben daar machine staan) alleen schijnt dat die de 17inch bandjes kapot zou scheuren. Dus dan moet ik iedere keer weg laten brengen om om te laten leggen enzo, en aangezien ik bij mijn ouders geld heb moeten lenen voor de abarth, kan ik dit geld wel weer gebruiken;) Abarth liggen al mooie donkere op, kijk als die nou na een tijd weer lelijk worden dan ga ik een keer op zoek naar nieuwe zomervelgen en blijven die als wintervelgen, vind het nu eigenlijk zonde om originele antracietgrijze mooie abarth velgen als wintervelgen te gaan gebruiken l-

ah zo ja, dan is dat idd zonde om die abarth velgen als wintervelgen te gebruiken ja... Dat zou ik ook niet doen dan nee :P

Rodney

#191
 
Citaat van: Karin op 12 april 2011, 13:46:01
Ik heb een mail gestuurd maar nog niets teruggehoord, dus hoop dat het goed gegaan is.

Duurde bij mij ook 3 dagen voor dat ik reactie kreeg dus gewoon effies afwachten ;)


Leuk dat je ook mee gaat   !-!

Benjamin Renon

Ik had dezelfde avond al gelijk reactie. :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Het lijkt me ook erg leuk die rit al denk ik dat ik net als Rebecca genoeg zakdoekjes mee moet nemen hahaha.

Rodney

Mischien heb ik er ook wel een paar nodig ! Zal ze in iedergeval in de auto gooien ;)

Ben erg benieuwd wat ons te wachten staat !


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev