Advertenties


Klets maar raak DEEL 141

Gestart door Stefan, 7 april 2011, 08:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Citaat van: ericmd op 11 april 2011, 09:25:18
Haha, hoe dom kun je zijn .... en dan blussen met je biertje .....

http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Gepimpte-auto-vliegt-in-brand/m1gz2qufkopz

Dat zal ie in de verdere toekomst wel achterwege laten, neem ik aan (maar ja goedleers is hardleers, toch)?! "Biertje" :D :D :D

Rebecca Fontijn

het is gewoon heel raar als je ineens stukken steen voorbij ziet komen .....naar buiten loopt ziet dat ze de tegels uit de stoep trekken stuk gooien en dan gewoon zo een brok op de benz terecht komt ....
ja kijk dan heb je rebecca boos stond e trillen op mn benen en kon me in houden anders had er een brok steen erug gegaan naar die gast

Rick Santbergen

Het klinkt zo raar, kan het me amper voorstellen. (woon dan ook in een rustig dorp)
Vind het knap dat je jou zelfbeheersing niet verloor.

Maar doet de politie hier uberhaubt iets mee en hebben meer buren aangifte gedaan?

Rebecca Fontijn

ging om een auto kraak op klaarlichte dag hier om de hoek alleen de eigenaar van de auto ondekte het op het moment dat die gasten de auto open hadden dus man er achter aan en toen begon het hele gebeuren .....en ja ik ben niet gauw het agressieve typje maar als het om mijn spullen gaat sja
aangiftes zijn gedaan en 1 opgepakt dus afwachten

ben alleen nu heel bang dat mn auto hier nie meer veilig is

Roy (Coup a One)

Zo en nu naar 't wark want ik heb vandaag een aardig ritje naar het noorden des land's, mocht je me zien rijden (Ford Transit, zilvergrijze bus met Acmaa logo "groen/blauw logo met zwarte letters) laat het dan even weten! :? ;)

Rodney

#125
 @ fubar ,


Ja het zijn inderdaad maar spullen ! Gelukkig, ben heel erg blij dat ie flauw gevallen was en niet dood dan weet ik niet hoe het nu met me geweest was !

En ja een ongeval doet heel raar met je als je het ziet en het dan ook nog je beste vriend is ! Was errig blij dat me vriendin en marriska bij me waren die vingen me gelukkig goed op ! <3

@   rebecca ,

Tjo,

Dan sta je tog ook wel even raar te kijken !


@ coup a one. 

Zijn inderdaad erig mooie velegen vind de 2e en 3e
Heel erg mooi ! Ik zal ze opslaan op me pc !


niXon

Citaat van: Denman op 11 april 2011, 09:27:04
Mijn oude liefde staat te koop  :cry:

Doet wel een beetje pijn als je hem dan zo te koop ziet staan, maar ja.

http://link.marktplaats.nl/439747170


mooi wagentje!
maar vanwaar de verkoop?

Denman

mzzls Dennis.

Benjamin Renon

Sjemig wat een verhaal Rodney. Zijn ze er ook al achter hoe het kwam dat de wagen van richting veranderde? Black-out of even onwel geworden? Gelukkig heeft ie het er "goed" vanaf gebracht.

Goede zelfbeheersing Rebecca. !-! Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt, weet dan niet of ik me in kan houden :x
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

niXon

Citaat van: Denman op 11 april 2011, 13:35:21
Zie hier: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13169.30

aah zo, ja dan is een cabrio niet zo handig nee..

@ rebecca,  ik zou me dan niet kunnen inhouden hoor :P als ze aan mijn megane zitten, komen ze aan mij! Dat zou ik dus niet pikken!

Rebecca Fontijn

@niXon ze hebben mijn auto gelukkig niet geraakt want die stond achter de benz van mn vriend die is dus wel geraakt en ja ook dat maakt me pissig stelletje achterlijke gladiolen ( best netjes uit gedrukt )

Karin

Vind het niet zo gek dat dat je pissig maakt. Zou ik ook hebben.

Vind dat ze van spullen van anderen af moeten blijven.

niXon

gelukkig maar :)
Maar wel jammer van de benz, is het veel schade?
En idd, triest volk die zo iets doet :(

Rebecca Fontijn

schade valt op zich mee gelukkig maar je heb er gewoon niks aan en zoals mn meggie mijn trots is is de benz de trots van manlief

Nicole

Jeetje, m'n inbox blijft volstromen van mensen die ook opgelicht zijn door die gene waar ik het geld net van terug heb..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev