Advertenties


asbak verlichting???

Gestart door sponge, 5 april 2011, 22:11:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sponge

heeft een megane coupe phase 1 uit 96 een lampje in de asbak en hoe kun je dit vervangen??

sjerrie

Links en rechts zitten 2 schroefjes die je los moet draaien. De asbak kan je losnemen door het lipje in het midden iets naar beneden te drukken en zo kan je de asbak eruit halen.
Als de schroefjes eruit zijn kun je de stekkertje aan de achterkant losklikken en daar zit het lampje. Heb het zelf nooit hoeven vervangen dus weet niet watvoor lampje het is. Warschijnlijk een klein steeklampje die je zo kunt halen bij de dealer of automaterialenzaak
~Just got Maggied~

sponge

ok dan moet ik eens kijken of ik het kan wisselen want de as mist nog wel eens de asbak:S

Nicole

Of niet meer roken? :P
Haha nee flauwe opmerking o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sponge

je klinkt net als mn vriendin haha

sjerrie

Citaat van: N-Coupe op  5 april 2011, 22:32:01
Of niet meer roken? :P
Haha nee flauwe opmerking o-)

Haha, roken in een maggy mocht toch al niet ;)
~Just got Maggied~

sjerrie

Of het raam openen en naar buiten mikken. Wel oppassen voor bikers met het weggooien natuurlijk ;)
~Just got Maggied~

sponge

ja want anders krijg je dan van die hell's angels op je nek

sjerrie

Haha, die gebruiken jou dan als asbak haha.
Mn vriend heeft het al een keer gehad. Helm kon hij weggooien en flinke brandplek op zn wang
~Just got Maggied~

sponge

en drrm ga k da lampje vervangen haha

sjerrie

~Just got Maggied~

RobScénic

Dat lampje zit aan de aansteker. Die zorgt voor de verlichting van de aansteker, en van de asbak.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

joris

er zitten daar 3 draden ik wil er een 12v aansluiting opdoen voor tomtom en telefoon, maar ik weet niet welke draad wat is. er zit een gele, zwarte en blauwe. Op mijn nieuwe 12v aansluiting zit alleen maar rood en zwart. Wie weet waar ik wat op moet aansluiten?

groetjes Joris


sponge


sponge

joris dat kun je het best ff meten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev