Advertenties

Knoppen keyless entry haperen

Gestart door megane pekel, 5 april 2011, 10:06:45

Vorige topic - Volgende topic

megane pekel

Dan zal ik de achterzijde ook eens gaan proberen!

Je moet ook niet de gamma lijm voor het lijmpistool gebruiken.
Ik heb dit lijm via mijn werk, doen we alles mee en laat niet los met water
Toch bedankt voor de tip.
Ik ben niet zo weg van siliconen, zitten veel zuren in. Tast vooral contactpunten en dergelijke aan.

Rens

Citaat van: Den op 30 mei 2011, 21:54:41
Ok mijn buurman heeft ook een 2 en daar doet 1 greep het niet.
daar ga ik volgende week mee aan de slag dus zal ook eens kijken wat het nog meer kan zijn.

Zijn de stekkers in de deuren niet geroest ofzo ?

En is er al wat uitgekomen?
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Den

Was het maar waar.
Hij heeft sinds 3 maanden een nieuw blok maar bij het in elkaar zetten van het blok hebben ze de bouten van de zuigers niet met moment vast gezet.
Zuiger losgekomen en blok in de soep dus hij staat weer bij de revisie afdeling.
Dus nog niet aan toe gekomen nee

Sorry  :neen:
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rens

Wel meer info al ingelezen verder voor jezelf? Of dat ook nog niet?

Den

Wel ingelezen maar kan er verder niet veel mee omdat ik geen vast object heb wat ik kan testen of proberen.
Werkt een stuk moeilijker,
Kreeg wel te horen van mijn dealer dat het vaak die stomme schakelaartjes zijn. De veertjes en contactjes zijn erg gevoelig.
Verder zijn de voedingen en afwerkingen van de kabels goed in orde gemaakt dus denk dat je toch voor die knopjes moet gaan kijken
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rens

Mijn knopjes doen het weer... BIZAR...
Zomaar ineens.

Is wel bij de garage geweest om de airco te maken. Wellicht iets met de accu eraf, ofzo, maar ze doen het weer.
Ik hoop niet tijdelijk haha

plattie

Heb gisteren de knoppen ook weer werkend gekregen via de manier van Drekepeteke. Echt een mooie oplossing voor nog geen euro! !-!
Het lastigste is nog om de originele microswitch uit de houder te krijgen omdat deze volledig vast in de kit/rubber. Rustig alles eruit snijden/peuteren en dan de nieuwe erin zetten. Ik heb hem vastgezet met carrosseriekit. Ongeveer anderhalf uur werk gehad om twee nieuwen erin te zetten. Nogmaals een mooie oplossing!  _o_

Rens

Iemand van de slimme heren van hier een uitleg, hoe het kan dat mijn knopjes spontaan weer werken?

Auto is bij de dealer geweest voor een nieuwe airco condensor, moet daarvoor de accu er lang vanaf ofzo?
Dat dat misschien een oorzaak/oplossing is? (lange reset?)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Helaas moet ik Stefan toch beetje gelijk geven nu.

Echter kan het zo toch weer zijn dat het ermee uitscheid en dat het dan wel definitief defect is.

Rens

haha, ok dus geen verklaring voor het spontaan weer werken ervan.
Nou dan doe ik het er maar mee :D

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Heb ik ook vaak! Dan werken ze en dan plots moet je bijna op die Knoppen rammen! Vooral aan de Bestuurders kant gaat die vaak haperen en of niet werken.

Tot morgen in Twente!  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

duckie1098

Zijn de knopjes makers of brekers?Daar kun je zo achter komen, weet ik maar als ik het van tevoren weet is net zo makkelijk natuurlijk.

Groetsels,

Ben

Drekepeteke

Jeroentune

Geweldige Post dit !! 

ook ik heb de 2 linker deuren waar de knopjes niet van werken .. de rechter en de achterkant doen het wel ..

Ik heb bij conrad deze smd knopjes gevonden ze zijn ong een 7 mm in het vierkant zijn dat deze van het juiste formaat ?

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/702224/SMD-druktoets-12541307-73mm-52N/SHOP_AREA_17384&promotionareaSearchDetail=005

thanx !
Semper Fi ..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev