Advertenties


Zoek sportieve buitenspiegelset waar ik wat door heen zie

Gestart door Lammert, 3 april 2011, 15:15:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lammert

hey mede meganefreaks,

Ik wil graag nieuwe buitenspiegels omdat ik door me eigen helemaal niks door heen zie.
Ik ga mijn zijruiten + achteruit blinderen 5% tint .
Dus ik heb dit keer wel buitenspiegels nodig waar ik wat door heen zie.
Is er iemand die sportieve buitenspiegelsetje voor me weet waar ik wel wat door heen zie ???



Dit is mijn huidige buitenspiegels waar ik niks doorheen zie:



Anders ben ik weer van plan om de oude standaart buitenspiegels weer op te zetten....


M.v.g Lammert


tuning is an art

cmonsprenger

He lammert,

Lang geleden joh dat ik je gesproken heb, ik heb ze er bij mij op zitten. ik vind ze wel te doen, ik ben er al aan gewend, mooie is dat de spiegels beetje blauw getint zijn, fijn voor s avonds met die rot xenonlichten achter je ofzo :q Maar wat ik van mn vrienden hoor zijn ze wel klein hoor, die zeggen dat je er weinig door ziet. Is eigenlijk ook wel want echt groot zijn ze niet. Toevallig ga ik mijne miss inruilen, maar ik denk met spiegels erop en al, anders had je ze over kunnen nemen ;)

Lammert

Citaat van: cmonsprenger op  3 april 2011, 15:28:07
He lammert,

Lang geleden joh dat ik je gesproken heb, ik heb ze er bij mij op zitten. ik vind ze wel te doen, ik ben er al aan gewend, mooie is dat de spiegels beetje blauw getint zijn, fijn voor s avonds met die rot xenonlichten achter je ofzo :q Maar wat ik van mn vrienden hoor zijn ze wel klein hoor, die zeggen dat je er weinig door ziet. Is eigenlijk ook wel want echt groot zijn ze niet. Toevallig ga ik mijne miss inruilen, maar ik denk met spiegels erop en al, anders had je ze over kunnen nemen ;)
hey man idd lang geleden :( , inruilen voor welke dan ?
tuning is an art

cmonsprenger

Zit er aan te denken om hem in te ruilen op een Stilo Abarth 2.4liter 5cilinder met 170 pk Y  Helaas moet ik dan dit mooie forum gaan missen, maarja ik wil wat graag wat sneller en jonger gaan rijden en ben alleen niet kapot van phase 2 2.0IDE blokken :neen: En leuke is flippers aan het stuur op die abarth. Maar back on topic, ik probeer hem miss nog weer helemaal standaard in te ruilen, dan hou ik mn spullen over en kan ik nog wat mensen blij maken, weet al wat adresjes ervoor. De spiegels kunnen dan mooi naar jou, maar is nog even afwachten. Ik kan je iig zeggen, weinig zicht op deze spiegels, maar fijn als je eraan gewend bent en niet beter weet.


Lammert

omg :( noujah ik blijf wel contact houden met je via de mail weer gewoon dan. wel jammer idd maarjah als je wat nieuws/anders wilt kan ik me dat wel voorstellen, maarjah ik denk dat ik die standaart buitenspiegels die er eerst opzaten er maar weer op doe dan... als ik alles ga blinderen 5% zwart tjah dan moet ik wel door mijn buitenspiegels zicht hebben..

TENZIJ iemand hier nu wat anders aanraad!!
tuning is an art

Lammert

tuning is an art

Rick Santbergen

Bump terug, meeste sportieve spiegels zijn nu eenmaal klein. Dat vinden mensen er vaak sportief aan. En tja door kleinere spiegels zie je nu eenmaal minder.

Colin

Dat word of origineel of m5 spiegels (paikey heeft die bijv)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Lammert

Citaat van: colima op  4 april 2011, 18:22:54
Dat word of origineel of m5 spiegels (paikey heeft die bijv)
waar kan ik die bestellen kerel ? weet jij een goede site/link bvd Colimabaas!!
tuning is an art

Colin

Zou het niet weten.

PM Paikey even.

En misschien bij carfantasy of nlpower
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

cmonsprenger

#10
zoals altijd even voor je gezocht lammert, op carfantasy kan ik niet echt vinden, staan wel mooie zoals de Cult-style en de Wing-style, lijken er beetje op maar zijn volgens mij net niet de m5 spiegels l-
Even google gedaan voor je en tadaa: http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/tuning-autostyling/spiegels-m3-m5-look-85774649.html 8)7
Zijn ze volgens mij, heeft paikey idd ook op zitten bij mij op school ook iemand op zn calibra, adapterplaten zal je nog hebben, dus 90 euro is opzich nog wel te doen, aub !-!

edit: hier goedkoop: http://link.marktplaats.nl/430706495. Worden wss toch nog overgespoten he. Anders even marktplaats zoeken op m5 spiegels :q

Lammert

Simon maatje :D  wat moet ik ook toch zonder jou (K) heb die kerel al ff opgebeld , en zou ff kijken als er ook adapterplaten er bij zijn voor de megane coupe.
hij zou me terug mailen.

Maar ik zit met 1 ding:

Omdat ze chroom zijn , weet ik niet zeker als ik ze wel kan overspuiten?
tuning is an art

RobScénic

Je zou ook de standaard spiegels kunnen pakken, en de kapjes wat opleuken met een mooie cutout of zo?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Lammert

heb al m5 spiegels besteld + adapter , maar wat denken jullie , gaan die m5 spiegel ook wel in de huidige adapter waar nu atm de m3 in zit ook wel passen ??
tuning is an art

cmonsprenger

Ja volgens mij wel, als het gewoon aftermarket spiegels zijn worden die volgens mij zo gemaakt dat al de aftermarket spiegels in die adapters kunnen speciaal voor megane coupe. Maar even afwachten dus, iig mooie aankoop Lammert !-! ik denk dat ze mooi zullen staan, vind persoonlijk ook een van de mooiste spiegels die er zijn, staan erg strak en sportief! Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev