Advertenties

levertijd Megane III 110 CDI

Gestart door marco, 1 april 2011, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

DrBob61

Mijn Renault Scenic is (via een lease maatschappij) 31-12-2010 besteld. Levering zou begin juni worden. Vervolgens begin juli, eind juli en half september. Vorige week kreeg ik te horen dat het november wordt.  >:( Ik heb geen Bose uitvoering en ook geen rode kleur, gewoon grijs. Nu beweren ze dat 20% van de onderdelen uit Japan komen...  :huh:
Ik heb de bestelling laten annuleren.
Mijn vorige renaults (een Megane en een Scenic) hadden beide een levertijd van ong. 10 weken, zoals van tevoren aangegeven. De auto's zijn prima en ik heb er met heel veel plezier in gereden,maar ik heb het even helemaal gehad met Renault.
Ik ben van de week maar eens wezen kijken bij Hyundai naar de nieuwe i40 (zie de advertentie eerder in deze thread). Mooie auto en ze hebben veel uitvoeringen gewoon op voorraad.

Hans56

Van zo'n bericht word je niet vrolijk van. Ik bel elke week om te vragen wat de status is. De auto schijnt 29 augustus van de lijn af te zijn gekomen en op 10 oktober bij de leverancier op de stoep te staan. Ik heb de leverancier gevraagd wat hij eraan gaat doen om het te bespoedigen. Ik hoor volgende week meer. Als ik dit van te voren had geweten had ik een Peugeot 507 gekocht.   

Hans56

juul

Citaat van: Hans56 op  2 september 2011, 18:54:35
Sorry ik bedoel een Peugeot 508

ha en ls je die wilt in parelmoer wit dan moet je ook wachten tot januari

Hans56

Had ik dat maar gedaan, dan had ik al vanaf april in een nieuwe auto gereden. Is toch een half jaar korter wachten.

robinrx

hmmm de levertijden in dit topic klinken niet al te positief...

ik heb gister de megane coupe gt besteld, en kreeg als levertijd 3 maanden door, dus halverwege december verwacht ik em  Y
zo rond sinterklaas lijkt me een mooi moment  o-)

matthew

Dan zou ik hem in het nieuwe jaar laten afleveren,dan is ie een jaar jonger.

robinrx

Citaat van: matthew op 14 september 2011, 23:50:25
Dan zou ik hem in het nieuwe jaar laten afleveren,dan is ie een jaar jonger.

haha dat is zo, maar liever morgen dan 2012, het gaat om een lease contract dus het bouwjaar op een papiertje maakt me niet zo veel uit.  !-!

matthew

Dan is het idd een mooi sinterklaas of kerst cadeutje haha.

marco

Week 42 wordt weer niet gehaald nu eind November.
En in Oktober besteld 2010

Jozef

wat voor bijzonders heb jij besteld, dat je meer dan een jaar moet wachten op een bestelde auto?

marco

Een megane estate 110 cdi met als extra parkeer sensoren, bleu thoot radio, kleur griss eclipse, trekhaak en kaart Europa.

Roadkill (Michiel)

Ik hoor meestal dat de auto al weg is terwijl mensen nog aan het afbetalen zijn,in jou geval zou dat bijna betekenen dat je auto al is afbetaald,maar je hem nog niet eens hebt:D:D:D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Maurice

Wij hebben onze MeganeIII Gt met GT-linepack besteld in de laatste week van juli en week 46 (half november!) moet die er zijn....
Let's hope so!!!!!

matthew

Door wat er in Japan allemaal is gebeurd zijn er veel problemen gekomen in levertijden.
Want de auto komt dan wel niet uit Japan maar wel veel grondstoffen of producten wel en bv voor de kleur van een auto kan al wat uit Japan moeten komen en dat heeft dan dus weer enorme vertragingen opgeleverd.

Ik snap dat je baald,dat je meer dan een jaar op je nieuwe auto moet wachten,en dat lijkt ook eigenlijk nergens op.
Maar er spelen nu wel factoren mee waar elke autofabriekant wel last van heeft.

Hoop natuurlijk voor je dat je hem zo snel mogenlijk kunt gaan rijden en er van gaan genieten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev