Advertenties


Klets maar raak DEEL 140

Gestart door Nicole, 11 maart 2011, 19:12:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma


Joey Voormolen

Citaat van: Rogier op  6 april 2011, 13:43:40
koentje ik denk zelf dat je iets in prijs moet zakken met zo'n km stand ;)

Ja koen dat denk ik ook, misschien kan je die jongen nog te gemoed komen met een nieuwe prijs.
Lowered M3C GT

Koentje

Citaat van: Joey Voormolen op  6 april 2011, 16:51:56
Ja koen dat denk ik ook, misschien kan je die jongen nog te gemoed komen met een nieuwe prijs.

als ik op het internet kijk naar het BJ en de kmstand zit ik nog gemiddeld

Rick Santbergen

Maar vergelijk je dan met auto's op marktplaats of auto's bij een garage?
Je kan het niet vergelijken met een auto bij een garage want die zijn altijd duurder.

Koentje

op marktplaats bij een particulier

Maikel

Zo, middenconsole eruit! nu schoonmaken en spuiten maar :P
aka. Blackwuppie :)

Nicole

Ik heb zowiezo aangifte gedaan via internet voor internetoplichting..
Heb zowiezo het IP adres, daar kunnen ze vast wel iets mee.

Nu afwachten wat er aan gedaan gaat worden..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

hoop op een goeie afloop nicole ;)
Truckertje

Nicole

Ik ook. Y
Het is geen mega bedrag, maar goed, ik wil gewoon m'n geld terug, kan er mooi wat boodschappen voor doen..
Het is trouwens wel makkelijker geworden om aangifte te doen van internetoplichting.
Kan via mijnpolitie.nl, als je IP adres hebt enzo kunnen ze er nu ook meer aan doen gelukkig.
Dus ik ben benieuwd Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Citaat van: N-Coupe op  6 april 2011, 16:39:22
Kent iemand die gene misschien? Ze mailt onder de naam Saskia Joanne. En het rekeningnr staat op naam van H.J.Kleizen. Bied megane coupe onderdelen aan vanuit Ommen. Advertentie's waren gister ineens verwijderd.

Jongens en meisjes,

Even een tipje wat wij van marktplaats gekregen hebben.
1: betaal via paypal tot een bepaald bedrag, hogere bedragen of meerdere items opsplitsen dat je onder het maximum blijft
2: als het verstuurd moet worden, geef aan dat je zelf via tnt parcel de objecten wilt laten ophalen. Hier heb je het adres voor nodig dus heb je dat ook gelijk. Willen ze dit niet dan klopt het vaak niet.
3: lijkt de aanbieding te mooi om waar te zijn dat is dat vaak ook zo ;)

Ok, laatste is beetje flauw maar wij maken eigenlijk nooit zo geld over. Met paypal ben je beschermd en wordt het vergoed. Plus de gebruikers worden gechecked dmv bankrekening of i.d

@Nicole, weer klote dat het zo gaat voor jullie. Hoop dat jullie het geld nog terug zien.
Heb je marktplaats ook al ingelicht hierover ?
Die kunnen misschien ook wat betekenen hierbij ?
~Just got Maggied~

Nicole

Ik moet marktplaats nog even mailen.
Maar ik ga door tot ik dat geld heb.
Ik heb wel een paar die alles met computers kunnen uitvogelen, dus die laat ik ook even het een en ander uitzoeken.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

ben benieuwd.
je hebt trouwens een krabbeltje op hyves 8)7
Truckertje

Nicole

#207
Net ook een bericht aan marktplaats gestuurd. :)
Als iemand toevallig in die omgeving is: Voor zover ze adverteerden op marktplaats hebben ze een bordeaux rode mercedes w124 station en een blauwe megane coupe.
Als iemand dan het adres wil geven als je er met toeval achter komt haha o-)

@Edwin: Ik ga even kijken !-!

Dit heb ik van marktplaats terug gehad (standaard mail), dus hopen dat er echt wat gebeuren gaat, onderstaande had ik al gedaan !-!
CiteerHet is een ernstige zaak wanneer gebruikers worden beschuldigd van het niet leveren van producten of het niet nakomen van de betaling. In samenwerking met de Politie behandelen wij dergelijke meldingen zeer serieus.  Melding doen bij het Meldpunt Internetoplichting van de PolitieOm te zorgen dat zowel de Politie als Marktplaats in één keer op de hoogte worden gesteld van uw melding, verzoeken wij u vriendelijk om het formulier Melding Internetoplichting zo accuraat en volledig mogelijk in te vullen. U kunt het formulier vinden door naar de website van het Meldpunt Internetoplichting van de Politie te gaan op de site www.mijnpolitie.nl. Onder het kopje 'Internetoplichting' treft u het meldformulier aan. Zorg dat u, wanneer u melding gaat doen, alle relevante gegevens bij de hand heeft zoals:
• Uw eigen (contact)gegevens, inclusief uw Burgerservicenummer (BSN).
• De (contact)gegevens van de partij over wie de melding gaat (zoals e-mail adres en bankrekeningnummer).
• De gegevens van de transactie, zoals het advertentienummer (te vinden rechts bovenaan in de advertentie) en de onderlinge communicatie.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Kies je er toch voor om met echte winterbanden te gaan rijden komende winter Peter?
Aangezien je de lenso velgen te koop heb staan.

niXon

ik hoop ook voor je Nicole dat je je geld snel terug krijgt.
Hoor dat de politie vaak niet veel doet aan dit soort zaken... Ook bij inbraken en zo wordt minder moeite gedaan omdat de politie het al veel te druk heeft.
Maar waarschijnlijk dat ze je toch helpen, aangezien je al veel info bijelkaar hebt zoals IP, bankrekening nummer en zo.

Succes er mee!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev