Advertenties


Klets maar raak DEEL 140

Gestart door Nicole, 11 maart 2011, 19:12:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Onder de 300 ga je geen goede bumper vinden. Een tuningbumper + spuiten + monteren, kost je minstens €500,-

niXon

nou voor ongeveer 275 euro had je dacht ik al een bumper, maar kan komen die kosten van montage en spuiten er nog bij idd. Dus dan ben je idd over de 500 euro kwijt

Rick Santbergen

En in veel gevallen is hoe goedkoper de bumper, hoe slechter de kwaliteit is. En dus heeft de spuiter meer voorwerk.
Goedekoper bumper kan soms duur uitkomen.

niXon

hmm ja dat is waar.
Dan zal ik internet nog eens goed doorzoeken ;)

Stefan

Goedkoop = DUURkoop in veel gevallen.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

koentje ik denk zelf dat je iets in prijs moet zakken met zo'n km stand ;)

Rick Santbergen


Rick Santbergen

Vanochtend tijdens wassen en poetsen de auto iets te lang op contact gehad. Accu leeg  :neen:
Zo maar even aan de startkabels leggen en verplicht (met open dak) een rondje rijden ;)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sjerrie

~Just got Maggied~

Erwin Haanen

geweldig weer heb ik gehoord,zou het niet weten zit in een ondergrondse garage pfff,maar auto staat al cabrio te wachten tot het 6 uur is moehahaha :)
megane 4 station 1200 gtline

Nicole

Net aangifte gedaan tegen de persoon waar ik eerst een homokineet/aandrijfas van over zou nemen..
Heb haar nog voor de keuze gezet dat ze tot morgen 12.00u de tijd heeft om het geld over te maken, is het er dan niet dan trek ik de aangifte niet meer in.

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Kent iemand die gene misschien? Ze mailt onder de naam Saskia Joanne. En het rekeningnr staat op naam van H.J.Kleizen. Bied megane coupe onderdelen aan vanuit Ommen. Advertentie's waren gister ineens verwijderd.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Nog nooit van gehoord..... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev