Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 7

Gestart door Stefan, 26 maart 2011, 10:10:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennis1975

nee word niet naar gekeken door de keurmeester

mvg dennis de waal
Renault Mégane Coupé 2.0 16V Coach 1996

obrian_coupe

nee ik heb nu 195 35 17 eronder liggen en mijn kilometerteller wijkt ook af maar daar wordt niet naar gekeken

dennis1975

#182
hier heb je de keuringseisen voor banden van de rdw

1. De wielen van personenauto's moeten zijn voorzien van luchtbanden.
2. De banden mogen geen beschadigingen vertonen waarbij het karkas zichtbaar is.
3. De banden mogen geen uitstulpingen vertonen.
4. De profilering van de hoofdgroeven van de banden moet over de gehele omtrek van het loopvlak ten minste 1,6 mm bedragen, met uitzondering van slijtage-indicatoren.
5. De banden mogen niet zijn opgesneden. Van opsnijden is sprake indien slijtage-indicatoren zijn weggesneden, indien de profielvorm van de groef afwijkt van de originele profielvorm, of indien in de bodem van de groef het karkas van de band zichtbaar is.
6. De banden op een as moeten dezelfde karkasstructuur hebben, onverminderd het bepaalde in artikel 5.18.32. (uitzondering reservewielen)
7. Het loopvlak van de banden mag geen metalen elementen bevatten die tijdens het rijden daarbuiten kunnen uitsteken.
(c) RDW

mvg dennis de waal
Renault Mégane Coupé 2.0 16V Coach 1996

Dropsleutel (Björn)

Zoals ik al zei van tevoren, pin me er niet op vast.

Maar bedankt voor het lijstje, weer wat geleerd vanavond  !-!

Mijn banden willen nog weleens flink slijten, geeeeeeeeeeen idee waar dat nou toch aan ligt  8)7
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

dennis1975

haha we zien nooit te oud om te leren he maar slijten ze hard aan 1 kant of gewoon heel de band? :D !-!

mvg dennis de waal
Renault Mégane Coupé 2.0 16V Coach 1996

Benjamin Renon

Graag verder hierover in het klets maar raak topic en verder met advertenties plaatsen welke iemand kan helpen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dropsleutel (Björn)

Zou wat zijn, met mn 20e al te oud zijn om wat te leren  :P
Uiteraard heel de band, beide voorbanden, achter nergens last van, ra-ra  :x
Maargoed, zoals Benjamin aangeeft, laten we back ontopic gaan  :police:

http://link.marktplaats.nl/440042108

Kan me niet voorstellen dat dit iets is, gewoon originele dempers met nieuwe veren ofzo?


Citaat van: dennis1975 op 21 april 2011, 22:04:08
haha we zien nooit te oud om te leren he maar slijten ze hard aan 1 kant of gewoon heel de band? :D !-!

mvg dennis de waal
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

ericmd

#187
http://link.marktplaats.nl/441416842

Jongens als ik voor heel weinig iets meer geluid in mn auto wil hebben is dit dan wat ? Heb nu een head unit met 4x65watt Mosfet.

of is deze beter en waarom dn ( behalve meer vermogen want dat snap ik ook nog wel )
http://link.marktplaats.nl/442323406
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Dropsleutel (Björn)

#188
Ik denk dat dit kwalitatief niet veel zal schelen, omdat ze uit dezelfde serie van hetzelfde merk komen  ;)

Edit: Wel vreemd dat ze voor beide dezelfde prijs vragen dan
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

ericmd

de 1 is 2 kanaals en de ander 4 kanaals. ik wil gewoon iets meer boem in de auto maar moet mn kofferbakruimte wel behouden. ( bowlingballen en kinderwagen ) dus zat te denken aan 1 of 2 10" subs die ik dan links en rechts schuin tegen de achterbank aan plaats in een eigen kast.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

ericmd

de ene is trouwens 49,99 en de andere 69 dus niet dezelfde prijs hoor.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Dropsleutel (Björn)

Laat inderdaad die edit maar zitten  Y

Maar dan moet je gewoon kijken wat je allemaal aan wilt sluiten, en hoeveel aansluitingen je hiervoor nodig hebt, en voor hoeveel watt.
Als je voor 1 sub gaat heb je aan de 2-kanaals genoeg, met 2 subs zou ik voor de 4-kanaals gaan, ook omdat het je maar weinig extra kost.
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

ericmd

ik wil de kleine speakers achter, die nu op de radio zitten, erbij aansluiten en dan 2 kleine subs. dus dan de 4 kanaals ?
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Dropsleutel (Björn)

Dan inderdaad de 4-kanaals, alleen vraag ik me persoonlijk af of dit wel vermogen levert voor 2 subs. Misschien eens in de winkel informeren?
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

ericmd

ach ja , je ziet er heb er geen verstand van. LOL. Ik zal dit verder afhandelen in het audio topic voor meg 1 anders wordt de mod boos op me ;)
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev