Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 7

Gestart door Stefan, 26 maart 2011, 10:10:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

@ erwin haanen dat gaat niet passen ivm met die verbreding maar er bestaan wel rs bumpers die passen op een coupe.

weet alleen niet waar je die kan krijgen misschien via de renault dealer.
Lowered M3C GT


Dennis Postma

De 1e 2 in ieder geval  Y. Die laatste ken ik niet.  :neen:

Nicole

De eerste ken ik ook wel, staat hier een paar km vandaan Y
Wat mij verteld is, (toevallig vandaag gehoord) moet die lichtgroene heel wat meer probleempjes hebben..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Den

Die lichtgroene zou ik laten staan. Zeker met de genoemde gebreken en dat je het niet zelf wilt of kunt doen.
Voor iemand die er vaker mee werkt is het een leuk project.
Ik zou voor die donker groene gaan, zit je wel met de koppakking en stappenmotor/mapsensor.
Maar minder km en aparter dan die blauwe. Heeft toch wel wat kilometers gelopen.

Wel netjes gevonden weer ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy (Coup a One)

#155
 l- 8)7 Ik wil nog geen andere megane, deze bevalt me nog perfect "waarom dan nu een andere kopen" :huh:

En nog eens wat, zolang ik in deze mooie megane rij heb ik die groene nog nooit eens zien rijden (bij ons in het dorp) "moet er nog gauw 'n flyer achter" :D :D

Den

Oh wacht ff, dacht dat nicole ze had gevonden voor simone. Verkeerd gelezen, sorry hoor  :?

@Nicole, die donkergroene niets voor simone ?
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

sjerrie

Die eerste link van coupe a one lijkt wel op de meg die ik bedoelde in "gezien"
Zeker die kleur, achterbumper en hoge spoiler!
~Just got Maggied~

Denman

Die eerste is van Ferdi geweest en volgens mij heeft hij hem toen ook verkocht vanwege de probleempjes die er waren.
mzzls Dennis.

Den

Citaat van: Denman op 18 april 2011, 14:03:15
Die eerste is van Ferdi geweest en volgens mij heeft hij hem toen ook verkocht vanwege de probleempjes die er waren.

Als de prijs redelijk was had ik hem gekocht. Al met al een leuk projectje om goed te krijgen. Totale motorrevisie, bak aanpakken en electronica aanpakken.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Nicole

Citaat van: Den op 17 april 2011, 22:50:58
Oh wacht ff, dacht dat nicole ze had gevonden voor simone. Verkeerd gelezen, sorry hoor  :?

@Nicole, die donkergroene niets voor simone ?
We gaan zoals het nu lijkt a.s. zaterdag een 2.0 16v met dezelfde kleur groen als die van ons ophalen voor Simone. Y
Maar alleen als er niet meer gebreken zijn dan wat bekend is gaat hij mee, anders blijft hij staan haha.
Was een stuurkogeltje, niet alle deuren gaan altijd dicht met de cv (maar heb ik zelf bij de blauwe ook gehad), en op de drempel een heel klein beetje lakschade, verder een nette auto met weinig km voor z'n leeftijd en de goede motor erin !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

ericmd

die donkergroene lijkt mij toch ook een zeer leuke auto hoor.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Nicole

@Fubar: Welke taxatie? :P
Van die lichtgroene bedoel je?

@Eric: Opzich ziet die er inderdaad ook netjes uit ja !-!
Maar even afwachten hoe het met die ene 2.0 16v af gaat lopen zaterdag, anders is dat misschien ook wel een optie voor haar inderdaad!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev