Advertenties

claxon

Gestart door dekker, 24 maart 2011, 16:56:23

Vorige topic - Volgende topic

dekker

Opeens werkt mijn claxon niet meer. Zekering gecheckt maar daar is niks mee. Motorkap geopend om eens te kijken: kan ik niks vinden 8)7. Wie kan mij vertellen waar ik de claxon kan vinden????

sjerrie

Als je voor de auto staat, rechts achter de bumper.
Waarschijnlijk is de bedrading kapot of los achter het stuur.
Claxons gaan bijna nooit kapot moet ik zeggen of de bedrading of de zekering denk ik
~Just got Maggied~

matthew

Nou Sjerrie bij een megane 2 gaan claxon maar ongeveer 5 jaar mee.

Dit komt omdat de claxon achter de gril in de voorbumper zit en dus vol de wind en regen pakt.
Bovenkant voorbumper losmaken en dan kun je er net bij,of je demonteerd de hele voorbumper.

sjerrie

Echt waar ?

Slechte zaak zeg. Bij een ph1 zit deze toch ook in de wind en regen maar die staan naar achteren gericht.
Wat ik heb gemerkt is dat het vaak de aansluiting bij de sleepring is die kapot gaan. Heb er tot nu toe een stuk of 8 gehad.
~Just got Maggied~

Rens

Over claxons gesproken.
Kan er makkelijk aan andere toon op gezet worden? Ik vind mijn standaard MeganeII geluid echt zwak overkomen.
Lijkt net een twingo toeter haha.
Wil graag een wat meer ''volwassen'' en vol geluid, kan dat? (sorry voor de TS dat ik ff in je topic inbreek)
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

matthew

Dat kan,je koopt gewoon bij de brezan een tweetonige(2hoorntjes ook) en sluit deze aan.

Rens

Dat mag nog wel..? 2 tonig?

mn vader had op de laatste Scenic ook een andere toeter gevraagd van de dealer, dat was ook zo'n ''wijven-toeter'' :D
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev