Advertenties


Filmpjes - DEEL 8

Gestart door Stefan, 23 maart 2011, 21:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rogier

deze wilde ik ook even graag met jullie delen ;)

Colin

Die had echt teveel vrije tijd. Wel enorm gaaf !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Joey Voormolen

Ja die is heeeeeel gaaaf
Lowered M3C GT

Rogier

niet alleen te veel vrije tijd, ik denk dat hij ook een geld boompje heeft :P

Benjamin Renon

#94
Vandaag geprobeerd om het uitlaat geluid van de Evo vast te leggen, maar mijn camera vind de lage bastoon niet fijn. Moet dus nog even spelen met de instellingen. Als je bij de auto staat klinkt ie heel wat anders.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

als je er niks aan veranderd heb dan weet ik hoe die klinkt en dat is super !-!

Den

Citaat van: Benjamin Renon op  2 juni 2011, 17:02:51
Vandaag geprobeerd om het uitlaat geluid van de Evo vast te leggen, maar mijn camera vind de lage bastoon niet fijn. Moet dus nog even spelen met de instellingen. Als je bij de auto staat klinkt ie heel wat anders

Nou volgens mij is je uitlaat gewoon lek ;)

Is altijd moeilijkk om zo het geluid op te nemen.
Je kunt eens proberen om zo'n dop erover heen te gebruiken.
Die ze bij die tv shows gebruiken zeg maar
Of een sok ;)
Filters bepaalde frequentie's eruit
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rogier

België had verkeersborden over en het resultaat zie je in het volgend filmpje http://www.dumpert.nl/mediabase/1511221/c4267f71/de_gekste_weg_van_heel_belgi_.html

Dennis Postma

Dit gebeurde onlangs bij de stoomtram Hoorn-Medemblik.



Die moterrijder heeft echt een engeltje op z'n schouder gehad.  o-)

Stefan

Dat sort figuren hebben echt een draadje los in hun hoofd.. :neen: 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

#100
Onlangs is het in Goes verkeert afgelopen, Onze Stoomtrein heeft een auto aangereden met een oud echtpaar er in.
1 dode.

Ik waarschuw voor de Snelheidsduivel's onder ons, Stop altijd voor de Trein, 7 wagons van 40 ton staat niet zomaar stil......


Telegraaf:

Een 71-jarige vrouw uit 's-Gravenpolder is zaterdagmiddag om het leven gekomen door een aanrijding tussen een personenauto en een trein van de attractie Stoomtrein Goes-Borsele in 's-Gravenpolder.
Het slachtoffer zat als passagier in de auto. De bestuurder, haar 77-jarige echtgenoot, raakte bij dit ongeval gewond en is naar een ziekenhuis gebracht. Zijn verwondingen lijken mee te vallen.
Uit onderzoek van de politie is gebleken dat de voertuigen elkaar niet hebben zien aankomen. De passagiers van de trein zijn door een andere stoomtrein opgehaald. Dat heeft de politie gemeld.

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Den

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op  7 juni 2011, 19:25:09
Onlangs is het in Goes verkeert afgelopen, Onze Stoomtrein heeft een auto aangereden met een oud echtpaar er in.
1 dode.

Ik waarschuw voor de Snelheidsduivel's onder ons, Stop altijd voor de Trein, 7 wagons van 40 ton staat niet zomaar stil......


Telegraaf:

Een 71-jarige vrouw uit 's-Gravenpolder is zaterdagmiddag om het leven gekomen door een aanrijding tussen een personenauto en een trein van de attractie Stoomtrein Goes-Borsele in 's-Gravenpolder.
Het slachtoffer zat als passagier in de auto. De bestuurder, haar 77-jarige echtgenoot, raakte bij dit ongeval gewond en is naar een ziekenhuis gebracht. Zijn verwondingen lijken mee te vallen.
Uit onderzoek van de politie is gebleken dat de voertuigen elkaar niet hebben zien aankomen. De passagiers van de trein zijn door een andere stoomtrein opgehaald. Dat heeft de politie gemeld.


Ik las het ja, dacht eerst dat jij in de trein zat. Wilde eerst even wachten met erop te reageren tot ik wat van je zou lezen kerel.
Is niet niks als jij had gereden en dan wil je er niet gelijk aan herinnerd worden.
Maar ben blij dat het niet jij was die reed.

Dat het zonde is dat zonder twijfel maar dit soort gebeurtenissen zijn nooit leuk.
Sterkte in ieder geval !!
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy (Coup a One)

Hoe gek kun je als motorrijder zijn om met 129 Km per uur naakt op 'n motor te gaan zitten http://youtu.be/CLY1lCHQoNE

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Coup a One op 10 juni 2011, 00:16:22
Hoe gek kun je als motorrijder zijn om met 129 Km per uur naakt op 'n motor te gaan zitten http://youtu.be/CLY1lCHQoNE

Ehm om precies te zijn 130 Miles is 209.21 in Kilometer per uur!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev