Advertenties


Klets maar raak DEEL 139

Gestart door Stefan, 23 maart 2011, 16:58:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Colin

Citaat van: Wrecked op 25 maart 2011, 11:23:33
En hoe krijg jij je kofferbak open als die niet meer werkt? Rogier? :P

Via de achterbank in de kofferbak ruimte kruipen
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

ericmd

Als je de achterbank niet nodig hebt kun je die ook gewoon omlaag laten , LOL
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Rogier

haha grappemakers, bij mij kan je niet eens de kofferruimte in via de bank :P teveel audio ;)
zoals bij mij werkt dus popper niet meer (hij krijgt geen stroom meer we snappen er geen bal van) mijn manier is dan wel heel simpel om die klep open te krijgen, ik heb een touwtje gespannen, ik trek eraan en de klep gaat open. We gaan na een andere oplossing kijken doormiddel van een hendel voor in de cabine te maken.

ericmd

helaas is teveel audio bij mij niet meer mogelijk aangezien er af en toe een kinderwagen in moet.
Ik zal het dus een stukje beschaafder moeten houden met deze meg.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 25 maart 2011, 11:49:47
haha grappemakers, bij mij kan je niet eens de kofferruimte in via de bank :P teveel audio ;)
zoals bij mij werkt dus popper niet meer (hij krijgt geen stroom meer we snappen er geen bal van) mijn manier is dan wel heel simpel om die klep open te krijgen, ik heb een touwtje gespannen, ik trek eraan en de klep gaat open. We gaan na een andere oplossing kijken doormiddel van een hendel voor in de cabine te maken.

haha wist ik al, maar blijf het grappig vinden :P

Benjamin Renon

Dus als we het touwtje doorknippen kun je niets meer.  >:D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

sjerrie

Citaat van: Benjamin Renon op 25 maart 2011, 13:27:54
Dus als we het touwtje doorknippen kun je niets meer.  >:D

Gnagna, zou ###lig zijn als dat touwtje bij een beurt wordt verwijderd.
Bij poppers heb ik bij een lege accu, een vorkheftruck-aansluiting gemaakt waarmee ik altijd de anwb ofzo kan bellen.
De kabels kun je pakken via de reservewielbak. Luikje erin gemaakt.
Als je popper kapot is heb je altijd nog de ramen die met ab omlaag kunnen of via de andere deur.
Je kunt ook een reserve systeem maken in je wielkast ofzo.
~Just got Maggied~

Rogier

haha benjamin, dat is inderdaad minder dan. maar daar hebben we ook weer een oplossing voor :P. bij mijn speakers heb ik genoeg ruimte om me arm erin te steken en met een stukje hout het slot los te maken :D, ik heb dit al eens moeten doen en moet die van het weekend weer doen (het touwtje is geknapt :D)

sjerrie

Ben je chirurg ?  ;)

Als het vaker gebeurd wordt je niet vrolijk, toch ?
Geen idee wat de oorzaak is ?
~Just got Maggied~

Rogier


sjerrie

Jij toch Rogier.

Met een stuk hout via je achterbak tussen je speakers je deur openen.

Lijkt mij chirurgisch werk hoor    :D
~Just got Maggied~

Benjamin Renon

Op het laatste moment afspraken maken kan best leuk zin. Morgen samen met een maatje naar de Nordschleife. We zullen vermoedelijk een paar leuke weggetjes pakken. Helaas is het circuit niet open om zelf te rijden. Ik dacht dat er morgen een training voor de VLN races was. Zal proberen om een paar foto's te maken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Daar in de omgeving kun je ook prachtig touren. En kijken bij het circuit is ook altijd ff leuk om te doen. Hopelijk zit het weer een beetje mee.

Rogier

:D sjerrie daar heb je dan wel gelijk in, alleen ben niet altijd stressbestendig :P als het niet lukt dan begin ik te tieren :P

sijm138 (jesse)

@ben hoe is het eigenlij afgelopen met de evo?
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev