Advertenties

Klets maar raak DEEL 139

Gestart door Stefan, 23 maart 2011, 16:58:11

Vorige topic - Volgende topic

Jeremy

Oké thanks voor de info! !-! ik ga er nog wel even over verder nadenken!
Dat is inderdaad ook zo, maar dat ene putje heeft ook lakschade, en de auto heeft ook vrij veel steenslag aan de voorkant, en dat is nooit op te lossen met deze methodes, maar ik zal eens gaan kijken.. polijsten is sowieso geen probleem want een maat van me heeft een eigen bedrijfje daarin dus ik krijg een flinke korting dan.. maar uitdeuken en eventueel de lak laten bijwerken worden toch vrij hoge kosten denk ik... plus dat er dan kans is op kleurverschil..
Maar ik ga maar eens even goed nadenken wat het gaat worden :P

Roy (Coup a One)

Wie het bommetje
van WK-rijder Dennis Kuipers wil zien 9 april zal hij aan de start staan van de OVD Groep Ede rally.

De 25 jarige coureur uit Borne zal deze wedstrijd rijden met Bjorn Degandt, die tijdens de WK-rally van Jordanië Frederic Miclotte zal vervangen. Frederic rijdt dat weekend samen met Freddy Loix de Rally Islas Canarias in het IRC. Kuipers jr. zal rijden met de Ford Fiesta S2000 van zijn vader Rene. De proeven op de kazerneterreinen in Ede zullen dan ook gebruikt worden om aan elkaar te wennen voordat ze op 10 april vertrekken naar Jordanië.

Voor meer info, www.ovdgroeprallysprint.nl

Rebecca Fontijn

en wederom een mooie dag ik wordt er echt helemaal vrolijk van lekker weer meer buiten dan binnen leven  !-!

Rogier

haha rick, die bra blijf ik mooi dragen op me motorkap ;) tegen het beschadigen van me lak :P

Rogier

En het is inderdaad geen geld voor de hele voorkant, en deze man doet het nog goed ook :) ik heb daar mijn sideskirts en achterbumper ook gespoten !-!

Michel Veltman

Citaat van: Coup a One op 23 maart 2011, 22:45:20
Wie het bommetje
van WK-rijder Dennis Kuipers wil zien 9 april zal hij aan de start staan van de OVD Groep Ede rally.

De 25 jarige coureur uit Borne zal deze wedstrijd rijden met Bjorn Degandt, die tijdens de WK-rally van Jordanië Frederic Miclotte zal vervangen. Frederic rijdt dat weekend samen met Freddy Loix de Rally Islas Canarias in het IRC. Kuipers jr. zal rijden met de Ford Fiesta S2000 van zijn vader Rene. De proeven op de kazerneterreinen in Ede zullen dan ook gebruikt worden om aan elkaar te wennen voordat ze op 10 april vertrekken naar Jordanië.

Voor meer info, www.ovdgroeprallysprint.nl

maybe moet ik maar eens informeren naar deze bodykit ;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Robin

Stefan je hebt toch 3 schatjes? :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ben jij dan ook zijn schatje Robin :D

Stefan

haha.. ja, misschien wel... :q
Alice, Luca, zoomzoom...  :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Stefan

In correcte volgorde he  ... ;) !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Nicole

Bij mij staan Roy, Ryan (onze kleine), Joep en m'n blauwe monster op een gedeelde eerste plaats :D o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Nicole

Haha valt mee hoor :P De megane gaat op het podium staan, de rest gaat erin zitten o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev