Advertenties


Klets maar raak DEEL 139

Gestart door Stefan, 23 maart 2011, 16:58:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

sjerrie

Heb ik ook naar zitten kijken voor mn vent,
Enkel € 2000,- eigen risico vond ik wel minder. Het hoeft niet eens jouw schuld te zijn.
En dat ik er niet naast kan zitten vond ik niet leuk :(

De enige auto die hij interresant vind is de GT3.
~Just got Maggied~

matthew

Ik vind het alle 4 wel wat om in te rijden.

Iddeen hoog eigen risico.

Maar het wordt op een dag gedaan dat hun zeggen dat ze het gaan doen.(bon is 2 jaar geldig).
Dit zal altijd op een doordeweekse dag gedaan worden want dan is het rustiger,en dus kans op schade ook kleiner.

sjerrie

De schade aan de auto is eigen risico.

Wist je dat de panelen aan de zijkanten. Die waaiers zeg maar. Die moet je ook per stuk betalen als je ze kapot rijdt. Kosten: € 50,- per stuk. Ken er een paar die daar mee glijden en er was er 1 die had er 10 beschadigd en moest betalen hiervoor. Was toen niet voor de verzekering in ieder geval.

Het is wel heel gaaf maar het lijkt mij niets omdat je eerst aan de auto moet wennen en je kunt sneller rijden als je even kan wennen. Verder kost het maar € 19,- extra per ronde. Dat is wel te doen nog.

Als je maar foto's maakt als je gaat rijden. Baan is echt cool...
~Just got Maggied~

ericmd

Tja, aangezien ik nu nog lease auto rij heb ik geen enkel fatsoenlijk poetsproduct meer liggen. Maar inderdaad het zelf poetsen geeft meer voldoening.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Erwin Haanen

zelf poetsen is ook veel en veel beter voor de lak,ga maar eens een paar keer door de wasstraat en zet em dan maar eens in de zon,bij een vriend van me dit weekend nog laten zien had allemaal mooie rechte kraslijnen op zijn lak,niet meteen zichtbaar ,maar toen de zon erop stond een drama.
megane 4 station 1200 gtline

ericmd

daarom ga ik ook nooit door de borstelstraat achter de shell bp en noem maar op.
Wij hebben een Loogman en een mister wax in utrecht noord en die zijn toch wel goed hoor. helemaal borstelloos
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Floortje

@ ericmd hoe doen ze dat dan in een was straat zonder borstels

Stefan

Met van die draaiende lappen denk ik..??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Geeft toch zelfde effect? Krassen?

Kan me namelijk niet voorstellen dat die lappen niet vuil zijn.

Stefan

Geen idee, ik heb geen verstand van wasstraten.. ;) :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Citaat van: becs op 30 maart 2011, 08:31:43
voor degene die laatst loten bij mij besteld hadden van de roparun ik zal ze zaterdag mee nemen en voor degene die het nog niet weten en het idee roparun niet kennen gil gerust dan leg ik het nogmaals uit in het kletsen topic
Hoeveel kreeg je nog maar van mij? :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Erwin Haanen

als er net voor je iemand door de lappen is gereden en die was echt vuil,dan heeft deze het vuil in zn lappen hangen,door de dag
heeft het machien niet tijd genoeg om zijn lappen te zuiveren,en dus komt gij met zijn korrelige lappen over jouw auto trekken.

ze noemen het niet voor niet krassrtraten
megane 4 station 1200 gtline

ericmd

in een "normale" wasstraat zitten harde borstels ( zoals de borstel waar je thuis de plee mee schoon maakt maar dan groter ) in een borstellose wasstraat zijn het dus inderdaad lappen.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Rebecca Fontijn


Robin

@ericmd Ook daar krijg je krassen van, geloof me, met de hand doen met 2 emmers is echt beter :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev