Advertenties

Klets maar raak DEEL 139

Gestart door Stefan, 23 maart 2011, 16:58:11

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Goed gesproken Stefan.

Hoe staat het eigenlijk met jullie huis plannen?

Stefan

Goed
Deze vrijdag krijgen we de sleutel ;)

matthew

Zo en dat vertel je nu pas.

Dan zien we graag foto's verschijnen van jullie nieuwe stulpje.

Waar ergens gaan jullie wonen?

(mag ook via pm)

Dennis Postma

Goed bezig knul. Mooi dat het zo flotjes verlopen is.  !-!

Rogier

ik ben vandaag na de spuiter geweest om te vragen wat het spuiten van de neus van de auto :)  voor 500 is straks de voorkant weer heel strak uit :)

matthew

Rick Santbergen

hoef je die motorkapbra niet te dragen met meetings :P

Jeremy

Even een vraagje tussendoor over spuiten..
Ik zit er hard over na te denken om mijn auto wit te laten spuiten, maar scheelt dat nou erg veel in de kosten als ik dat doe ipv gewoon weer zwart met dan wel een zilver dak.. in verband met dat de auto dan een compleet andere kleur krijgt en dan ook echt helemaal gespoten moet worden inclusief motorruimte e.d.

Stefan

Da's niet duur nee Rogier :neen:

Wat betreft mijn huis zal ik binnenkort wat meer info verschaffen !-!
Het is in Huizen (Noord Holland) in ieder geval Y

@ Jeremiah
Je bent nogal wat van plan, de auto wit spuiten... 8)7
Dat kost flink geld hoor zoiets..
Weet je het zeker met zo'n jonge auto..?

matthew

Kwa standaard kleuren maakt prijs niks uit.

Completer auto buitenkant overspuiten ben je zo 4000euro verder en dan moet er niet te veel uitdeuk werk in zitten.
Als je wit wilt hoef niet perse motorruimte is wel het mooiste natuurlijk.

Maar als je hem echt wilt overspuiten,dan zou ik er ook echt een appart kleurtje op doen en dat kost al wat meer.

Jeremy

Het is een toekomstplan hoor haha! maar ik bekijk alvast een beetje me opties..
Want ik woon in een buurt waar mensen niet zoveel geven om andermans eigendom.. ik inmiddels al een stuk of 5 kleine deukjes, en 1 flinke put door openslaande deuren, en dat terwijl ik de auto een jaar terug volledig deuk vrij gekocht heb.
En mijn plan is dan als ik op mezelf ga dat ik dan misschien de auto helemaal laat spuiten omdat ik gewoon echt me groen en geel irriteer aan die deukjes, en alle krasjes die de auto al heeft opgelopen door die fijne buren..
En ik heb goed nieuws te horen gekregen dat ik binnenkort eindelijk kan beginnen aan een baan waar ik voor geleerd heb dus dan heb ik ook wat meer centen over per maand om te sparen voor de nieuwe lak haha!

Jeremy

@matthew: ik ga dan ook wel gelijk voor parelmoer wit, want gewoon wit ik ook zo gewoontjes :P Maar dus 4000 voor een compleet nieuwe kleur.. maar geld dat ook als ik hem gewoon exact dezelde kleur doe, en dan het dak zilver (dat hoeft dan niet aan de binnenkant te komen)

matthew

Deze richtprijs gaat alleen over de buitenkant.
Met binnenkant wordt het nog meer.
Het kan ook standaard al hoger bedrag zijn.
En parelmoet wit is al geen standaard kleur(zijn er wel)maar kost dan toch al weer iets meer als gewoon zwart.

Maar je kunt ook parkeerdeukjes laten restylen(uitdeuken zonder spuiten),en dan nog eens je auto goed laten polijsten,dan zijn je krasjes en deukjes ook weg en kost lang niet zoveel.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev