Advertenties


Klets maar raak DEEL 139

Gestart door Stefan, 23 maart 2011, 16:58:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koentje

@ Joey, die vent zei dat tegen mij dat iemand die jij ken ook langs zou komen.

@ rick, da ken natuurlijk ook nog...

@ Joey, de advertentie ging nie meteen op de site.. las ik.. duurde ff

de volgende keer da ik labngs ga wil ik een proefrit maken, en hij rijd mee

Nicole

Ik druk op zoek naar nog een andere spiegel voor de bestuurderskant, kom ik er achter dat er ook nog weer verschil zit in de spiegels van de phase I en phase II o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Joey Voormolen

Hij weet helemaal niet wie de ouwe eigenaar is, hij kent mijn niet eens.
Lowered M3C GT

ericmd

Ja project pagina komt er aan. Maar eerst naar mijn vrienden van de renault garage .
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Edwin Postma

Citaat van: Joey Voormolen op 26 maart 2011, 19:16:18
Hij weet helemaal niet wie de ouwe eigenaar is, hij kent mijn niet eens.

misschien denkt hij wel dat ik hem nog kom halen. ;)
Truckertje

dennis1975

hallo allemaal is er mischien een uitleg met foto,s hoe je fellere ledjes in je angel eyes kunt krijgen?

mvg dennis
Renault Mégane Coupé 2.0 16V Coach 1996

sjerrie

Licht  :D eraan welke sterkte ;)

Er zijn veel verschillende lichtsterktes.
Link naar de vraag http://lmgtfy.com/?q=http%3A%2F%2Fwww.meganeclub.nl%2Ffora%2Findex.php%3Ftopic%3D12356.0

Er zijn iig meerdere oplossingen + leds voor te vinden.
~Just got Maggied~

dennis1975

hallo sjerrie dat had ik al gelezen staat alleen niet bij hoe ik die ledjes eruit krijg en dat wilde ik namelijk weten

mvg dennis
Renault Mégane Coupé 2.0 16V Coach 1996

sjerrie

Ik dacht dat hierin de uitleg ook stond  :D

Niks te vinden via google ?
~Just got Maggied~

sjerrie

Sorry, net even gezocht maar kon niets vinden.
~Just got Maggied~

ericmd

Hey Sjerrie, als je toch advies aan het geven bent.... Hoe krijg ik in hemelsnaam de verwarmingszekering los onder bij mn accu ? mn blower werkt niet goed en in de posts hier stond ergens dat als ie het nog wel doet op de hoogste stand dat dan die zekering waarschijnlijk stuk is.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

sjerrie

Is niet je zekering.
Dat is de kachelweerstand waarschijnlijk.
Als de fan helemaal niet draait is het of je zekering, de stekker met corossie of soldeerpunten gebroken.
Draait de fan wel maar op 1 stand dan is het de weerstand. Als je verstand hebt van electronica is het goed te maken of naar de sloop of dealer.
Nieuwe zijn wel duur.
Ga binnenkort bij onze mag (F7R) de weerstand eruit halen en kijken hoe of wat.
Ga er wel foto's van maken maar er staat genoeg hier op het forum of andere fora hierover.
~Just got Maggied~

Karin

Voor degene die ook even mee willen lachen over de opmerking van Fubar of ik zonder "kleerscheuren" ben thuisgekomen.

Ik heb van Fubar de roadbox overgenomen, nadat deze erin was gezet en alles weer dicht zat wilde ik wegrijden. Alarm gaf aan dat de deksel van de kap niet goed dicht zat.
Weer uitgestapt om dat in orde te maken, dus deksel open en weer dicht. Ik wil weer terug de auto in en kom er achter dat mijn jas ertussen zat en nog wel zo dat ik niet mijn jas uitkon doen om het deksel open te doen.   8)7 8)7 :D
Gelukkig was Fubar nog in de buurt om me te bevrijden.

Had gefilmd moeten worden........

Fubar (Marcel)

#148
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1627.msg233660;topicseen#new

PS: De cabrio van Froggie1961 is v.v. een manuele kap, voor degene die het niet (willen) snappen :D :)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Colin

Citaat van: dennis1975 op 27 maart 2011, 00:07:16
hallo sjerrie dat had ik al gelezen staat alleen niet bij hoe ik die ledjes eruit krijg en dat wilde ik namelijk weten

mvg dennis

Het werkt het makkelijkst als je de gehele koplamp eruit haalt. Anders zou je de beugel bovenop los kunnen maken en de lamp iets naar voor kantelen. Dit is wel piel werk.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev