Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Maken jullie ook nof foto's van deze dag!!??
En dan hier plaatsen natuurlijk.
;) !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

#76
Zal proberen om ook wat op film te hebben. ;)

@Rogier: ik ga op de dag zelf rijden. Blijf dus niet ergens overnachten. De tijd die ik moet rijden als ik via Breda of Utrecht is bijna hetzelfde.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ik heb me camera deze dag niet bij me, ik denk wel dat er fotograven zijn :)

Karin


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rodney

Ik heb er ook zin in !-!

Neem me camera wel mee mischien dat er iemand is die zo vriendelijk wil zijn om even een foto van ons allemaal te maken ;)

Rogier

mooi het clubje bij elkaar, kinderen en chauffeurs erbij. zou een mooie foto zijn

Karin

Zeker weten. Moet toch te regelen zijn lijkt mij.

megcab2000 (Verkocht)


We komen met z'n allen vaak in beeld hoor, dus geen thuiskomertje op de mégane ofzo plaatsen :-)
Zie maar de foto's van voorgaande jaren:
ovkaz.nl    /fotogalerij.

Het is/wordt daar 1 grote vriendenclub van autoliefhebbers (alle merken) onder elkaar.
Je hoeft maar iemand op het terrein daar om een groepsfoto te vragen en er wordt overal geflitst.
Ook op andere autofora zal je/jouw auto in het subforum meetings te bewonderen zijn, bedoeld of onbedoeld ....hebben zij pech,dat ik er ook op sta  Y

Vorige jaren zijn me eigenlijk geen Méganes opgevallen, wel klassiekere Renaults. Er rijdt daar van alles die dag.

Ik gok op 19 graden en droog. Meestal zit ik er naast, dus wordt het superzonnig.

Tot dan,
willem
Megane is verkocht

Benjamin Renon

Waren er wel Japanse auto's? Twijfel alleen nog of ik dan met of zonder demper ga rijden. Zonder klinkt redelijk hard...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

zonder benjamin, je moet ze wel laten genieten he, desnoods geef je ze gehoorbeschermers van de bouw ;)

megcab2000 (Verkocht)

#86
Japanse auto's ?
Wat dacht je o.a. van mazda mx-5's ,vorig jaar zeker 10, sommigen met later opgezette turbo of supercharger.
Vorig jaar reed ik nog met die club en heb daar voornamelijk op gelet.

Mijn miata had 2 dubbele pijpen icm automaat. Echt wel lawaaig, want liet em graag donderen/klapperen. Was een lage cabrio die vaak over het hoofd werd gezien (als je langs geparkeerde wagens reed enzo), maar dankzij dat geluid telkens tijdig opgemerkt. Plus als oude Alfarijder hield k van dat geluid :-)

Maak je maar geen zorgen hoor over de politie.
Het eerste jaar reden er zo'n 12 motoragenten mee, door de bezuinigingen later slechts 6.
Zij hebben het veels te druk met begeleiden. Die motoragenten zijn gewoon toffe peren die dag en velen ook autoliefhebber.

Zoals eerder geschreven, er reden ook Maserati's ,Lotussen ,mustangs, cobra's en zelfs Jantje Lammers met iets Donkervoorts-achtig en een keer een oude zandvoortracer mee. Zie ook eerdere foto's.
Sowieso een kakofonie van geluiden die dag.

Je wagen wordt niet gecontroleerd die dag, maar ze zullen best aan de hand van je kenteken gecheckt hebben bij de rdw.nl  of je wagen verzekerd/apk-gekeurd
is. En dat kenteken staat op een lijst, krijg je later geen bekeuringen als een motoragent je maant door het rood (in colonne) te rijden enzo.

Mijn mégane is wel stil, de stilste auto die ik ooit heb gehad.Ook wel eens lekker voor de verandering.

Tot dan,veel plezier morgen op K-dag allemaal
willem

Megane is verkocht

Karin

nou Benjamin, dan kan je geoorloofd met herrie rijden  :D :D

Fubar (Marcel)

#88
De cab. moet 10 mei voor de APK Y, maar heeft een REMUS die meer herrie produceert dan een nieuwe (zo lek als een....mandje :huh:). Als ome Koos wat te klagen heeft o-) so be it.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Laurens Klein

Weet je toevallig wat voor klassieke Renault meerijden? Ik heb zelf namelijk een Dauphine uit 1960 die ik binnenkort ga restaureren en moet wat foto's maken van bepaalde onderdelen.

Gewoon zonder demper rijden joh. Voor die kinderen is dat geweldig(en voor de grote kinderen ook!:P)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev