Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

het gaat hier nog steeds over de oranje rit hoor stefan ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

megcab2000 (Verkocht)


Ja, ik nu ook :-)
Lijkt me duidelijk allemaal toch ?

Misschien rijden we niet allen pal achter elkaar tijdens die rit (afhankelijk van aanmeldingstijd op het terrein), maar we zien elkaar elke bocht of 100 mtr verderop
rijden en tijdens de stop op Noordwijkboulevard kunnen we ook zat kletsen. En natuurlijk op het festivalterrein vooraf genoeg tijd.

Heb er ook zin in en leuk jullie te ontmoeten.

mvg,
willem
Megane is verkocht

Rogier

zit een beste schema bij :P ik heb der enorm veel zin in :)

Rebecca Fontijn

heerlijk om te lezen dat we er allemaal z veel zin in hebben

Karin

Ik heb er ook veel zin in.

Ik moet trouwens voor de verzamelplaats een stuk omrijden maar denk dat ik dat maar doe, dan komen we met z'n allen aan in Katwijk en zitten we een beetje bij elkaar met rijden.

Fubar (Marcel)

Heb ook zojuist de planning van de organisatie gelezen; Karin e.a., als we tijdig op het verzamelpunt aanwezig zijn kunnen we relaxed met z'n allen richting Katwijk rijden.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin

Lijkt me ook het leukste. Van mij uit is het korter om er zelf heen te rijden maar dat vind ik niets aan.

megcab2000 (Verkocht)


Leuk Karin, je zet je bij de (eerste) 5, degenen die vanaf A4's Den Ruygen Hoek West (begin snelwegparkeerterrein) vertrekken.
We wachten op elkaar.
Het is daarvandaan een halfuurtje rijden en er zit genoeg rek in de aankomsttijd en daadwerkelijke start.

ps: we hebben een bijna identieke cabrio ...pas maar op je roadbox op het einde van de dag :-)

mvg,
willem
Megane is verkocht

Karin

Dat ga ik zeker doen Willem, ik heb hem namelijk ook nog niet lang. Eerste aankoop voor de auto en van een medelid. Heb de achterbank nog wel maar die gaat er bij mij niet meer in hahaha.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev