Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

ja wou eigenlijk een stringetje doen karin maar dat kan niet met de kids he gnegnegne

Rogier

rebecca maak me gek :D

benjamin rij jij ook via utrecht ? want dan zouden we ergens onderweg kunnen afspreken en samen oprijden.

Karin

Dat bedoel ik Rebecca en je hebt ook zoveel bekijks dan. Als je het op een andere dag zou doen dan valt het niet zo heel erg op.

Rebecca Fontijn

nou ehh rogier geloof mij dat wil jij niet zien hoor hahahaah doe wel gewoon spijkerbroek er onder is veel stoerder haha

megcab2000 (Verkocht)

#49
Als het goed is zijn wij met 9 deelnemers vd Meganeclub.
Zal het later wat aanpassen met forumnaam erbij enzo.

Eerste 5 van de 9 zien elkaar in ieder geval bij Den Ruygen Hoek West (P-terrein A4 brugrestaurant, ik sta daar met alarmlichten aan rond 10.30 uur):

Rebecca
Fubar
Rodney
Karin
Willem
Laurens
Benjamin
Rogier
vriend met mazda

en een veelvoud aan kinderen in onze wagens  ,die het vooral erg druk hebben met naar elkaar zwaaien --

Ja, Amerik.style ...er zullen wel een aantal Elvis Presly's en cowboys bijzitten. Ik houd het eenvoudig   :afro:, mijn excuus is : ik geef die kinderen liever de verdiende aandacht. Maar ik kan wel tegen de organisatie beweren, dat mijn megane een Amerik.uitvoering is (automaat)  Y

Tot later,
willem

Megane is verkocht

Rogier

met welke auto komt benjamin eigenlijk ? de evo of de megane ?

Rodney

Met de evo ! ;)

Volgens mij heeft ie die megane in elkaar gereden of zo dat ie er nooit meer mee komt  8)7  :q

Rogier

allergische reactie gekregen denk ik eerder :P

Rodney

Haha ja dat kan ook natuurlijk :D


Ik zal maandag even mijn kadotje voor de kinderen die bij in de auto komen ophalen !

Een gele nep rayban !-!

Staat leuk als we op de foto staan 4 mensen met gele zonne brillen op ;)

Benjamin Renon

De Mégane is het werkpaard doordeweeks. Is een keer vluchtig gewassen, maar alle zooi zit er weer op. Moet ook nog een paar dingen fixen voor apk. Alleen heb ik de tijd er niet voor.

De Evo is ook een stuk specialer dan de Mégane. Hoop dat de kids een beetje goed tegen snelheid en remmen kunnen. 30 km volgas zal vast niet lukken. Dan kan ik wel meer kinderen in de auto per rit.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

benjamin ze spuugen straks je auto onder :P en rij jij via utrecht ?

Benjamin Renon

Moet eerst nog even kijken wanneer ik mijn schroefset binnen heb en tijd heb voor montage en uitlijnen. 6 mei heb ik een dagje vrij om nog wat te poetsen.
Weet nl. nog niet of ik de vrijdag een hotelletje pak of gewoon die kant op rij zaterdags. Als ik de zaterdag ga dan ga ik over Utrecht.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

ook ik zorg dat de dag super wordt voor de kids willem maar heb toevallig zo een broek in huis dus waarom zou ik di niet aan doen

@rodney ben ik te oud voor zo een zonnebril ?????

Rodney

Daar durf ik niet over te oordelen rebecca   :x

Rogier

daar ben jij niet te oud voor hoor beccie ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev