Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Denk dat die wel warm worden Rebecca.

Ik heb ook de kriebels, zeker of mijn auto klaar is. Ga ze zo maar even bellen met de mededeling dat ik hem echt nodig heb morgen.

Rogier

ik heb helaas wel op het moment last van de rug :neen: ik hoop dat het morgen over is.

Rebecca Fontijn

als t te warm wordt doe ik gewoon mn spijkerbroek er onder vadaan karin hahahahah

Fubar (Marcel)

Rogier, de dames krijgen het op zo'n manier wel errug l- druk. Eerst Benjamin flink insmeren (daar waar nodig ;)) en daarna jouw rug >:( een massage geven. Niet slecht zou ik zo zeggen !-! ;).
Mocht e.e.a. nou niet lukken kan één v.d. dames diens cabrio ook nog als bezemwagen fungeren Y
We zijn van alle markten thuis: De Renault Massage Club _o_ Y 8)
:grin:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

naast dat ik benjamin vol liefde insmeer wil ik ook gerust rogier ff masseren hoor ik ben de moeilijkste niet .....toch wel een voordeel he twee clubvrouwen mee  !-!

Rogier

of ze wilt ff aan een jong mannen lichaam zitten :D, ik ga der vanuit dat het morgen weer weg is.

Rebecca Fontijn

nou ehhh rogier geef de voorkeur aan het lichaam van mn eigen vent

Fubar (Marcel)

Nu weer on topic Y :D --
Thema: broodje ei met ui Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

 Thema: broodje ei met ui ..... haring en ui  :D

Karin

Geef mijn portie maar aan fikkie, ik hou niet van vis.

Rebecca, we zijn gewoon van de verzorging hahaha

Rebecca Fontijn

ik neem zelf een broodje mee ik en haring gaan niet samen ... ik moet trouwens na de rit wel meteen weg want er wacht en bbq op me

megcab2000 (Verkocht)

Nu heeft iedereen praatjes, maar morgenavond vallen ze als blok in slaap bij het 20.00 uur journaal  :sleepey:
De hele dag zo'n brandend zonnetje op je bol, drukke kinderen, getoeter, sirenes.

Ga vanavond tanken,auto wassen (in zonlicht krijg je opgedroogde shampoovlekken) en ik stal em vervolgens weer open in de garage. Vogelkakvrij.

Karin neemt al die roadbox ter verkoop mee, als iedereen nou wat dingetjes meeneemt voor een kofferbakverkoop. Om die uurtjes voor de start te vullen.
Borstel voor cabriodak of spuitbus/lederpoets (niet voor het gezicht)/mégane ventieldopjes/enz.
Mijn en jullie stoelen zijn in de hoogte verstelbaar en achterin zitten ze veilig. Waaien niet weg (getest met eigen hond). Ik neem wel een koelboxje mee, tijdens de rit heb je amper tijd iets uit de achterbak te pakken.

Bij aankomst ook gelijk aanmelden, de vorige keren ging ik eerst met heel het parkeerterrein belangstellend kletsen, want anders zijn ondertussen de overlevingspakketten al verdeeld. Op de boulevard Noordwijk staat een omroeper .....en daar komt wederom een mooie mégane cabrio zal hij smachtend zeggen...

Tot morgenochtend, 10.30 uur.
Ik ben 's morgens er altijd heel slecht in om op tempo te komen. Doe ik alles in de verkeerde volgorde.

Wordt een mooie optocht en het zal druk aan het strand worden met veel publiek.

groetjes,
willem
Megane is verkocht

megcab2000 (Verkocht)

Ja , bij terugkomst P-terrein word je weer naar een plek begeleid (op startnummer).
Dan komen de moeders of verzorgers de kinderen bij de auto afhalen. Vervolgens hebben ze een feest in de tent.

Ga dan ook gelijk weg.
Al die tijd staat de achterdeur open voor het hondje, en dat in Almere  8)7
Moet ook naar een verjaardag, als ik dan nog fut heb.

gr.
Megane is verkocht

Rogier

wij gaan denk ook voor het feesje weg, ik heb nog een verjaardag van me pa en in de avond weer een auto meeting in veenendaal :P, dus voor mij is er geen tijd om te slapen :D

Laurens Klein

haha,  Rogier. het weekend is idd om uit te rusten. En daar doe jij dus duidelijk aan:P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev