Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Ohhh Rebecca, maaaaak meeeeee geeeeeekkkkkk! :D

Rogier verzamelen we rond 9:45 uur bij AC de Meern? Dan is het nog een klein uurtje rijden...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Ik smeer me thuis ook wel in maar neem voor de zekerheid gewoon mee. Ik ben nog zo lekker wit en verbrand ook makkelijk. En zal een nieuwe fles meenemen. Dan hebben we genoeg te smeren hahaha. We vergeten gewoon elke keer een plekje.

Rogier

is goed benjamin :), ik zal het door geven aan de maat van mij.

Fubar (Marcel)

#123
Leuke vakantieauto om te winnen. Mooie Karmann ;) (tevens nuttige 'garantie' info voor Karin)
http://www.autoweek.nl/video/2377/Win-een-vakantiekar-Renault-Megane-Cabrio
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

wat heeft dit te maken met de oranje rit ?

Fubar (Marcel)

1) voor de vakantiegangers c.q. oranjerit in en naar Katwijk
2) mocht Karin pech onderweg krijgen met d'r cabrio.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin

Altijd handig, maar voor het geval dat, ook nog anwb lid geworden. Wil het niet nodig hebben maar je weet maar nooit toch? Ben nu elke keer verder weg dan ik jaren gedaan heb hahaha.

Laurens Klein

Nou... gelukkig vandaag de startmotor kunnen lassen. Hoop dat hij het volhoud aangezien er toch grotere krachten op komen dan ik verwachtte. Ik ga iig maandag een compleet nieuwe kop draaien/frezen zodat hij weer perfect is. Maar zolang zaterdag de auto goed start, vind ik het best.

Wordt vast een geweldige dag. Lekker weertje.... heeeeeerlijk

Rebecca Fontijn

en dus zal ik er morgen echt aan moeten geloven ..... auto wassen en uitzuigen maar eerst ff de paarden verzorgen met een vriendin
steeds meer zin in zaterdag  !-!

Karin

Dat doen degene die meegaan allemaal ga ik vanuit. Hoop wel dat hij op tijd klaar is anders wordt het heel snel.

Benjamin Renon

Moet alleen nog een kussentje halen en wat te drinken. Zal morgen wel lange tijd bezig zijn met de Evo in de was zetten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Goed dat je het zegt Benjamin, moet ik ook nog halen een kussentje.

Rogier

ik heb vanavond de auto schoongezogen, morgen avond ga ik de auto helemaal wassen en afdrogen ;). dan is ie weer bling bling

Rogier

de kriebels voor morgen zijn al aanwezig :)

Rebecca Fontijn

bij jou ook al hahahah...... ik neem toch echt mn chaps mee en als ik er zin in heb trek ik die aan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev