Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

megcab2000 (Verkocht)

#105
@ Benjamin, ik denk dat je genoeg andere deelnemers van andere clubs zult tegenkomen op jouw route.
Gewoon aanhaken. Autoliefhebbers zijn autoliefhebbes, of je nu een Daf of Rolls of wat voor moois rijdt.
Eenmaal op het terrein herkennen we elkaar allemaal zeker.
Wij met z'n 5-en komen over de A44 en het heeft weinig zin in Katwijk ergens af te spreken voor die laatste rijminuten.
Je komt van ver, zeker 1 van de mazda mx-5 owners club komt vanaf Breda ook langs De Meern, en kent de route (vaker mee gedaan).
Als je wilt, bericht ik hem wel even, of hij even bij AC op je wacht.

@Laurens, dat is pech ...is het er 1 met ouderwetse slinger ? Zolang die goed stationair blijft lopen, zou ik me op die dag geen zorgen maken.
Ze zijn er op voorbereid, dat klassiekers pech kunnen krijgen. Er is daar een vrijwilligers anwb-wagen en takelwagen, die de route meerijden.
Genoeg krachtige wagens, die je even kunnen aantrekken bij de start (je komt immers op aanhanger).
Bovendien zijn er meer klass.Citroënrijders, die misschien lasadresjes voor na die dag hebben.

Geen zorgen.
gr.
willem

Megane is verkocht

Laurens Klein

Slingeren gaat niet. Heeft hij teveel compressie voor. Maar het is 1 meter duwen en dan start hij dus opzich geen probleem. Maar hoop vandaag nog een lasser te vinden die tijd heeft. Zelf kan ik dit helaas niet.

Wel leuk dat er zoveel auto's en ook liefhebbers zijn zeg. Ben echt benieuwd naar de reactie van de kinderen overal op.

Den

Zit er geen metaalgieterij in de buurt ?
Bij ons zat er 1 die gelijk een mal maakt van het onderdeel en zo een nieuwe goot, of het bedrijf nog bestaat zou ik niet durven zeggen.
Hopen dat je iemand vindt die het aandurft, is wel moeilijk lassen iig
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rebecca Fontijn

dagelijks kijk ik op weer.nl en inmiddels voorspellen ze 24 graden zo maar eens zonnebrand halen ik bedoel zon zoute zeelucht kan een gemene combi zijn

Karin

Dat zou ik maar doen en misschien ook maar een hoge factor. Beter het zekere voor het onzekere. Ik ben in Nijkerk ook zo lekker verbrand in mijn gezicht.

Fubar (Marcel)

Ik gokte voor 'Nijkerk' op factor 20  :neen:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

ik verbrand niet zo guw maar neem het zekere voor het onzekere

Karin

Ik heb zelf nu factor 30 die je maar 1 keer per dag hoeft te doen. Scheelt ook weer smeren haha

Benjamin Renon

Dan kan ik best wat zonnebrand bij jullie lenen?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin


Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

tuurlijk ben wij vrouwen smeren je met liefde in  :q

Karin


Benjamin Renon

Mijn dag zal dan helemaal niet meer stuk kunnen. ;) :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

geregeld karin en ik smeren wel ben  !-! neem jij zonnebrand mee karin ik smeer thuis in

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev