Advertenties


Klets maar raak DEEL 138

Gestart door Dennis Postma, 14 maart 2011, 18:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Dat is wel balen van de bumper, maar hoe was het met de kat? Weer een leven er vanaf?

Had je nog een pm gestuurd, laat maar iets weten. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

de katten van tegenwoordig zijn aardig suicidaal aan het worden :P

Rogier

@sjerrie, mijn vraag luide, krijg je bij de nieuwe lagers ook meteen nieuwe rubbers of moet je die beide appart kopen ?

Edwin Postma

de kat is dood.
mijn vriendin dacht dat het vrijdag de 13e was. was een zwarte kat namelijk.
maar we zijn al druk aan het kijken naar een niewe bumper. word niet de zelfde weer maar wel een tuningbumper. ;)

@ben, ik had het gezien. had nog niet even de tijd gehad om te reageren. maar ik wacht wel even tot ik op marktplaats wel een goedkopere tegen kom.
vind het net iets te veel voor een stukje plastic Y
Truckertje

Rebecca Fontijn

sjoww was ik weer ff
een vraagje ik krijg net een cabrio kap aan geboden uit 2001 voor 350 euro nu denk ik dat dat wel heel oed koop is maar oke
nu is mn vraag dus past zo een nieuwe kap wel op dat oude brik van mij ?????

Joey Voormolen

Denk het wel becs maar weet het niet zeker
Lowered M3C GT

Rebecca Fontijn

hmzz niet het antwoord wat ik gehoopt had joey  :neen: kan natuurlijk gewoon wel ff de dealer bellen die kan vast antwoord geven

hou er trouwens 100 euro aan over aan dat geklooi met mn raampje

sjerrie

Citaat van: Rogier op 19 maart 2011, 09:47:03
@sjerrie, mijn vraag luide, krijg je bij de nieuwe lagers ook meteen nieuwe rubbers of moet je die beide appart kopen ?

Volgens mij kun je het compleet kopen. Ik kan maandag even voor je bellen daarvoor. Kun je even je kenteken doorsturen dan weet ik zeker welke de goed is. Pm je daarna wel even de site als ik de goede en goedkoopste heb gevonden
~Just got Maggied~

sjerrie

Oh koente zn auto verlagen is niet gelukt.
Ten eerste de schroefdraad helemaal verrot,
Ten tweede veel roest,
Ten derde wat een geluk is de as is er niet ingeramd.

Door de combi van schroefdraad weg en de druk die je moet bouwen gaat het zo dus echt niet lukken.
Hadden 2 opties,

As eronder uit en uitboren en nieuwe schroefdraad met grotere maat of een andere achteras eronder.
Financieel gezien is tappen een goede optie maar hoeft niet beter te zijn. Achteras moet er dan ook onderuit om het goed te doen. Kon ik in ieder geval de pers erop zetten. Zo kon dat niet omdat er totaal geen ruimte is helaas.
Achteras vervangen is een snellere manier op het in orde te krijgen.

Al met al erg jammer dat het zo niet is gelukt, als er vervang-as op komt of reparatie dat is aan Koen.
~Just got Maggied~

Joey Voormolen

#84
Koen rij toch is naar rotterdam man. 8)7
Wel jammer dat het jou ook niet is gelukt sjerrie
Lowered M3C GT

Rogier

het is mooi weer op de bolides weer is te wassen mensen :)

Koentje

Ben net terug van Sjerrie en R'dam.
Bij garage bedrijf Deniz staat hij nie...
Volgende week kijken waar hij wel staat...:(

sjerrie

Ja inderdaad dat het niet gelukt is.
Ja lukt wel als ik meer tijd heb en de hele as los kan halen. Moet wel precies gebeuren dat opboren en tappen maar dan nog is de vraag of alles goed is of een andere as geen beter idee is en of een andere auto geen oplossing is.

Heb je het kenteken van die auto van Joey ? Kun je even op de rdw site kijken of hij pasgeleden is overgeschreven ?
~Just got Maggied~

Nicole

@Koen: Balen dat het niet gelukt is..

Verder.. De 2 dagen nadat het wiel eronder weg was gelopen had ik nog wat ''stress'' achter het stuur, dat is nu gelukkig weer helemaal weg !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

Voertuig Kenteken   
Voertuigsoort  personenauto
Merk   
Handelsbenaming   
Brandstof  Benzine
Overzicht Datum aanvang tenaamstelling  02-12-2010
 
Vervaldatum APK   
 
BPM  € 3624
Motorrijtuigenbelasting  Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd  Ja

Is hij al verkocht? :(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev