Advertenties


Klets maar raak DEEL 138

Gestart door Dennis Postma, 14 maart 2011, 18:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Koentje


paikey

@rick;mijn vriendin rijd ook niet graag meer mee hoor  8)7

Rick Santbergen

En dan kom ik weer met mijn bijdehante opmerking: "Dat ze tegen haar klasgenoten kan zeggen, dat ze danet een half uur op en neer is gegaan met der vriend in de auto." 8)7

Joey Voormolen

gelukkig hebben ze nog sportBH's
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

Zal ze eens passen, kijken of het verschilt in comfort.

Joey Voormolen

al vind ik het wel fijn als  ik ze ziet stuiteren in mijn oog hoek
Lowered M3C GT

Koentje

Ik zet mijn binnenspiegel altijd goed... :D

sjerrie

Citaat van: simon op 18 maart 2011, 09:44:25
@N-Coupe
Nadat ik mijn versterker en subwoofer heb aangesloten valt hij uit als ik hem stationair laat lopen,
hij stottert heeeel erg als ik gewoon normaal wil rijden kan dat dus niet. en nog een gekke
als ik alleen me contact aan zet, en ik test me rechter en linker knipperlicht doen ze het allebei goed
maar als ik mijn motor start en doe dan het rechter knipperlicht aan. gaat heel mijn rechter achter unit branden.

het gekke is alleen dat ik eerder al mijn versterker en subwoofer had geïnstalleerd toen alleen nog niet de remote,
dus moest ik elke keer zelf de aarde kabel eruit halen. toen deed hij het gewoon super maar nadat we de remote hebben aangesloten krijg ik in 1 keer dit..... maar heb hem net bij de garage gezet, als hij tijd heeft kijkt die vandaag nog even en anders wordt het maandag pas.

MIS HEM NU AL!!

Stappenmotor resetten.
Die regelt je stationair en met je amps aan moet de stationair omhoog. Zelfde als met stuurbekrachtiging of als je koelingfan aanslaat. Je dynamo moet dan meer vermogen opwekken dus moet sneller stationair draaien.
Als ze het niet op kunnen lossen moet je de 2 draadjes op je stuurbekrachtigingpomp doorverbinden. Gaat stationair 200 rpm omhoog. Is destijds ook een originele mod geweest van renault.
~Just got Maggied~

sjerrie

Citaat van: Rogier op 17 maart 2011, 17:34:14
Dan hoop ik uiteraard dat er iemand met wel de technische kant reageerd :P
ik ga dan kijken of ik deze kan bestellen via de renault dealer zelf, dan ben ik ook van dat knoepen af. Ik zal dan zo slim zijn om er 2 te bestellen :P.

En ik zal het even na gaan bellen bij de garage.
De auto is op allemaal kleine en ###lige dingetjes in mijn ogen afgekeurt.

Kun je beter aan 2 kanten je veerpootlager vervangen. Als je extreem gaat verlagen krijgen deze vaak flinke opdonders. Bij dealer zijn ze extreem duur en je hebt kans dat deze na een jaar weer kapot zijn bij deze verlaging. Kun je beter op www.mijnautoonderdelen.nl of www.winparts.nl of www.auto-onderdelen.com kijken voor vervanging. Stuk goedkoper en goede kwaliteit. Je hebt toch het risico dat je weer kapot gaan. Vaak is het zo bij een dealer dat je geen garantie hier op krijgt bij extreme verlaging heb ik gehoord. Maar dit is per dealer verschillend. Maatje van had een lekke carterpan, nieuwe eronder maar kreeg enkel garantie op montage, niet op het onderdeel vanwege de verlaging.

Laat het eventueel op papier zetten zodat je niet voor verassingen komt te staan
~Just got Maggied~

Rogier

Mijn auto is niet extreem verlaagd hoor :P Me auto staat hoger dan die van rick (wrecked) ik had de lagers al gezien op winparts.nl, zit hier dan ook de rubber bij want die heb ik eigenlijk alleen nodig ;)
toch bedankt voor je reactie, hoop dat je ook antwoord hebt op mijn andere vraag hier boven.

Rogier

Koentje zet je je binnenspiegel zo dan dat je, je meisje naast je ziet stuiteren :P.
en joey ik heb daar ook totaal geen problemen me dat ik dat allemaal zie :P

sjerrie

Mmm welke vraag ?

Het beste kun je het complete pakket bestellen. Heb zelf al eens lagers vervangen daarvan en een week later was het rubber gescheurd ondanks inpersen met dreft of bandenvet.
Ik weet niet of ze er ingeperst moeten worden by the way.
~Just got Maggied~

Koentje

Citaat van: Rogier op 18 maart 2011, 20:25:41
Koentje zet je je binnenspiegel zo dan dat je, je meisje naast je ziet stuiteren :P.

Nah... als er een meid naast me zit met flinke boesems, dan wel.
En Rogier, ik ben vrijgezel dus tis mijn meisje nie;)

Ow ja... morgen om 9uur ben ik bij sjerrie om de achterkant weer proberen te verlagen.

en mijn auto loopt stationair nie als hij koud is...

Nicole

mijn megane gaat hopelijk binnenkort ook een stukkie omlaag achter !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

nou mijn vriendin heeft ook wel weer een lekkere dag gehad gisteren >:(
haar broer heeft haar clio eventjes geleend en heeft een kat voor de auto gehad.
resultaat is dat de voorbumper(elia V6 loook) helemaal naar zijn gootje is >:( ;(
dus moeten we een niewe bumper kopen.
gelukkig is de vakantie al wel betaalt :D
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev