Advertenties


Klets maar raak DEEL 138

Gestart door Dennis Postma, 14 maart 2011, 18:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Colin

Maar juist het volgen van die projecten is interessant. Daarnaast kunnen mensen je misschien helpen in de loop van je project mocht je op problemen stuiten. Al maak je vijf projectpagina's als ze allemaal net zo boeiend zijn als jij ze doet klinken maak het mij niks uit ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

Oftewel, voor die paar 10-tjes meteen maar lid worden.
je bent nu ook al erg actief dus, dat maakt het verschil niet.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Laurens Klein

Is iemand bekend met het volgende systeem. Het gaat hier om een systeem om auto's uit te lezen.
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om deze op oa de megane 1 te gebruiken. En ook of deze volledig is.
klik hier

niXon

hmm ik heb daar niet zo veel verstand van.... ik weet wel dat het kan, maar niet hoe.
Moet je misschien ff bij een renault dealer vragen?

Rick Santbergen

Wil jij ook bier drinken, bbq'n, gezellig kletsen en overnachten met je megane vrienden voor maar 5 euro per persoon?
Schrijf je dan nu eens snel in!

10 jarig jubilem Renault Megane Club
2 en 3 april jubileum meeting.
Schrijf je nu in: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13254.0

Rogier

heey jongens en dames

Ik heb een vraagje, bij mijn apk hebben ze geconstateerd dat mijn veer van me schroefset los zit. Nou zeggen ze bij de garage dat dit een rubber is, is dit ook echt alleen een rubber of is dit een kogellager ?
Ik heb dit op internet gevonden http://www.winparts.nl/669/onderstel-en-vering/schokdemper-toebehoren/veerbeenlager---mk-kit  ik zie drie onderdelen zit hier het onderdeel tussen die ik nodig heb ?

ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen zodat ik het onderdeel kan bestellen en eronder kan laten zetten voor 4 april :P

Rick Santbergen

Ligt eraan wat ze bedoelen met het losliggen van de veer? De veer van mijn schroefset ligt altijd los, dat is nou eenmaal bij KW als je lager gaat dan 5,5 centimter. Dit veroorzaakt altijd problemen bij de APK, vandaar dat ik hem omhoog draai voor de APK.

Bedoelen ze dat niet Rogier?

Rogier

Ik heb geen idee Rick, ze zeiden tegen mij dat de rubber kapot was ofzo, ik kan altijd de auto iets omhoog schroeven om te kijken of dit het probleem verhelpt. ik heb onlangs de auto weer iets na beneden gezet.

maar kan het zijn dat het rubber kapot is ?

Rick Santbergen

Daar heb ik te weinig technisch verstand van Rogier. Ik weet wel dat een auto APK afgekeurd kan worden als hij te laag ligt, doordat je de veer op en neer kan bewegen als de demper in de volledige uitslag staat (lees op de brug)

Ik weet natuurlijk niet of dit het geval was bij jou. Moet je aan de garage vragen waar de speling zit.
Natuurlijk kan het ook zijn dat het rubber aan de bovenkant kapot is. (dit zal wel verklaren waarom jij altijd beweert dat jou schroefset knoept bij indraaien)

Rogier

Dan hoop ik uiteraard dat er iemand met wel de technische kant reageerd :P
ik ga dan kijken of ik deze kan bestellen via de renault dealer zelf, dan ben ik ook van dat knoepen af. Ik zal dan zo slim zijn om er 2 te bestellen :P.

En ik zal het even na gaan bellen bij de garage.
De auto is op allemaal kleine en ###lige dingetjes in mijn ogen afgekeurt.

simon

@N-Coupe
Nadat ik mijn versterker en subwoofer heb aangesloten valt hij uit als ik hem stationair laat lopen,
hij stottert heeeel erg als ik gewoon normaal wil rijden kan dat dus niet. en nog een gekke
als ik alleen me contact aan zet, en ik test me rechter en linker knipperlicht doen ze het allebei goed
maar als ik mijn motor start en doe dan het rechter knipperlicht aan. gaat heel mijn rechter achter unit branden.

het gekke is alleen dat ik eerder al mijn versterker en subwoofer had geïnstalleerd toen alleen nog niet de remote,
dus moest ik elke keer zelf de aarde kabel eruit halen. toen deed hij het gewoon super maar nadat we de remote hebben aangesloten krijg ik in 1 keer dit..... maar heb hem net bij de garage gezet, als hij tijd heeft kijkt die vandaag nog even en anders wordt het maandag pas.

MIS HEM NU AL!!

Colin

Citaat van: Rogier op 17 maart 2011, 17:34:14
De auto is op allemaal kleine en ###lige dingetjes in mijn ogen afgekeurt.

Wat nog meer dan?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

Me zijknipperlichten zijn te wit, en het groot licht ontbrak aan me auto :P lampen staan verkeerd afgesteld.
Dan zeiden ze nog dat in mijn lexus achterlichten geen reflector zit.
Mijn stadslichten doen het niet goed zei die (die doen het ook maar aan 1 kant is 1 ledje kapot)
en dan die rubber van me schroefset is niet goed meer en mijn co gehalte is te hoog dat was het wel zo'n beetje.
Gelukkig kan ik de lampjes zelf wel verwisselen, morgen avond ga ik met Robin kijken hoe we mijn ledjes kunnen vervangen van de angel eyes.

Colin

Op dat laatste kan ik je wel antwoord geven. Stuur maar even een pm. anders.
In je lexus achterlichten zit in de meest linkse rode bol een reflector

En je zou evt een klein ledje er opnieuw op kunnen solderen.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

ik zat er zelf over na te denken om het zo te doen, ik heb 1 ring uit staan met 2 goeie ledjes erin, ik haal die eruit en plaats ze in de kapotte zodat ie weer door de apk komt :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev