Advertenties


Klets maar raak DEEL 138

Gestart door Dennis Postma, 14 maart 2011, 18:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Volgens www.vwe.nl is het kenteken in ieder geval nog geldig !-!
Wanneer het Joey hem verkocht dan?
Want deze heeft hem nu 3 mndn/17 dgn op naam staan.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

ik denk dat Joey dit jaar heeft ingeruilt heeft

Koentje


Joey Voormolen

ja in november maar waar staat die nu dan koen??
Lowered M3C GT

Koentje

Ik weet nie waar hij nu staat.
Waar heb jij je coupe ingeruilt?
Dan ken ik volgende week zaterdag daar langs om te vragen waar jou auto naar toe is gegaan.
Want als de inruilwaarde posifief is (niet meer dan 1000 euro bijleggen) ga ik toch serieus over nadenken da ik jou auto neem.
Er zitten gewoon veel voordelen met jou auto zoals; airco, km stand :P, en ook het uiterlijk.
Zal dan is vragen of ik een test rondje mag doen om te kijken hoe hij rijd en met nie te hoge drempels.

Colin

Rick had hem pas ergens gezien.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Gezocht tuning lip's voor onder de voorbumper
(mischien wil ik wel eens wat anders :? mits er een mooiere variant is natuurlijk)!

sijm138 (jesse)

ik heb nog een ibher style voorbumper voor je:P.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik heb het deze maand niet altijd even geluk gehad.
Heb al een tijd een storing in mijn Koplampen ( LED Verlichting ), het kastje wat de computer voor de gek houdt dat mijn knipperlicht en stadslicht gloeilampen zijn, die is al een tijdje stuk.
Ik heb bij het bedrijf waar ik mijn koplampen vandaan heb gehaald, gevraagd of hij nieuwe kon bestellen, nu dat duurt me al 3 weken en de storing wordt van kwaad tot Erger!!
mijn derde Remlicht knippert mee en 1 dimlicht is stuk gegaan en cruisecontrol valt uit als ik richting aan geef!  :?

Ik ga Morgen "Pardon" Vandaag mijn Originele koplampen weer terug op zetten!

Led Verlichting is leuk alleen kan wel voor een hoop problemen zorgen!   l-

Helaas kan ik alleen maar wachten op de leverancier en kan geen druk achter zetten, helpt toch niet weet ik uit ervaring... ;(

Voor de rest ben ik wel erg blij en tevreden met mijn Velgen en zeker ook mijn Schroefset!  Y _o_




Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

matthew

Dat is niet zo mooi allemaal.
Dat met je knipperlicht en cruise controle kan in de draaibare doorvoer zitten.(zit achter je stuur).
Voor de rest zou ik zeggen maak hem eerst eens weer origineel op electra gebied en kijken wat er dan gebeurd.

Tim

Na 2 weken staren naar een leeg aquarium zitten er nu eindelijk vissen in :)
Een paartje Ancistrus dolichopterus'
en 20 Kardinaaltetra's



***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew

Ziet er leuk uit Tim.

Wij hebben onlangs ons aquarium leeggemaakt en even weggezet.

Die algeneter kan echt reusachtig worden.
(duurd wel een paar jaar).

Tim

12 tot 13 cm volgens de lectuur :) is een 190 liter bak dus zou groot genoeg moeten zijn als ze beide die lengte gaan halen.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ziet er netjes uit Tim. Wij zijn er des tijds mee gestopt om o.a de kqtten die het toch iets te leuk vonden.

Rebecca Fontijn

zo vandaag ff een nieuwe sticker gekocht voor op mn voorruit nu er nog ff oplakken ben er weer helemaal blij mee  Y
vanmorgen vroeg heerlijk de weg op gegaan met dit mooie weer met een tussenstop in beverwijk voor de sticker was er nog lekker rustig

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev