Advertenties


temperatuurmeter blijft op - 40c staan.....???

Gestart door carsten, 30 maart 2005, 18:31:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

carsten

sind kort heb ik mijn originele lichten vervangen voor lexus lichten. De bedrading was weer eens een ramp. Nu is bij het opnieuw inpluggen van de lichten een kortsluiting geweest (vraag me niet hoe, maar het gebeurde) en heb ik een aantal zekeringen gecontroleerd en vervangen. Na dit gedaan te hebben blijft mijn temperatuurmeter op minus 40 graden celcius staan. Iemand een idee hoe dit mogelijk is en op te lossen is?? ???

alvast bedankt voor het meedenken.

mvg carsten vos? :D

wess

aansluiten op je sensor en dan doet ie 't weer :D zit dus ergens een stekkertje los ofzo

carsten


wess

achter je dashboard, onder je rechter buiten spiegel, in de rechter deur en wat daar tussen zit denk ik.

ppveenstra

Citaat van: carsten op 30 maart 2005, 18:31:44
sind kort heb ik mijn originele lichten vervangen voor lexus lichten. De bedrading was weer eens een ramp. Nu is bij het opnieuw inpluggen van de lichten een kortsluiting geweest (vraag me niet hoe, maar het gebeurde) en heb ik een aantal zekeringen gecontroleerd en vervangen. Na dit gedaan te hebben blijft mijn temperatuurmeter op minus 40 graden celcius staan. Iemand een idee hoe dit mogelijk is en op te lossen is?  ???

alvast bedankt voor het meedenken.

mvg carsten vos  :D

Heb je de sensor die in de rechtbuitenspiegel wel weer opnieuw aangesloten? dus uit de bestaande spiegel gehaald? ..De mijne staat namelijk ookal maanden op -40 maar heb de spiegels ookal verkocht.. Misschien dat iemand nog zon mooi sensortje heeft liggen voor me?

Tony

#5
Hier wat details (inclusief hoe je spiegel open moet om de sensor te verwijderen)



En om bij de sensor te komen moet je de spiegelkap eraf klikken (achter de rand van het kapje een breed voorwerp plaatsen, bijv smal plamuurmes en van de speigel af wrikken))


sebastiaan

Goed bezig Tony :D.
De behulpzaamheid is weer top bij de club.
Ik ga meteen de tekeningen uitprinten voor
een eigen spiegelkwestie :D

carsten

was idd vergeten dat ik ook nieuwe spiegels heb.  ;D ;D

alvast bedankt voor de info.....

ps misschien iets voor op de FAQ? volgens mij zijn er meer mensen die andere buitenspiegels willen en niet weten hoe het met die temperatuurmeter zit...... :D

maar alsnog bedankt!

Edgar

Zie mijn project voor foto's van het vervangen de spiegels...

Heb de sensor niet vervangen die was namelijk stuk stond al weken op 80 graden en het was hier toch echt op een gegeven moment -20..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev