Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 41

Gestart door Stefan, 13 maart 2011, 10:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

matthew

Ja dat moeten ze van mij he,ik werk bij renault.haha

Maar waar ik werk was mijn vader al 20 jaar klant toender tijd.
Dus we zijn met renault opgegroeid.

Dennis Postma


Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Citaat van: colima op 23 maart 2011, 22:36:11
Nee, van de renault dealer :D

Fout, hij is melkboer v/d familie en het spaarvarken v/d renault dealer (hij moet toch ergens zijn boterham aan verdienen) Y !-! ;)

matthew

Citaat van: Dennis Postma op 23 maart 2011, 22:32:52
Ben jij dan van de melkboer of zo Matthew?

Ik weet het niet Dennis,ze willen ook niet mee werken aan een dna test voor mij om het zeker te weten.

Edwin Postma

Citaat van: Dennis Postma op 23 maart 2011, 22:02:50
Ja, hij heeft een hele slimme broer die 'm wel eens wat tips in fluisterd.  ;) o-) 8)7
soms is het beter dat ik geen antwoord geef o-) 8)7
Truckertje

Edwin Postma

booskijkers zijn binnen. ga zodra ik ze gemonteert heb een foto maken voor jullie.
het gaat om deze booskijkers o-)
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


nd-photo.nl

Vorige week 4x NGK Iridium LX bougies op de kop weten te tikken via eBay, ben benieuwd naar de wat langere termijn effecten.

Rens

Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Roy (Coup a One)

#56
Aangezien ik mijn auto toch nog moet laten spuiten (medio Mei) v/d schade links voor, wilde ik gelijk een aantal extra dingen mee laten spuiten zoals de nieuwe spiegels, nieuwe achterlichten (waarschijnlijk een nieuwe orginele set), rechter achterscherm i.v.m. het kleur verschil en de nieuw bestelde Carzone sportgrill Renault Megane Fase I 95-99 zie foto exclusief neuskap!



Tevens heb ik het afgelopen weekend malletjes gemaakt voor het nog te monteren racegaas (honingraad design zwart 12 x 6 mm) voor in de achterbumper!



Dus de lichtmetalen velgen moeten helaas nog opzich laten wachten :cry:

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ik ben het met stefan eens,  die sportgrilletjes vindt ik niet mijn ding. moet ze maar is bekijken als je ze er op hebt zitten ;)

sjerrie

Die grilletjes geven ze wel een volle bek maw het is wel af. Zeker dat je geen kieren en gaten meer ziet. Het wordt meer een voorkant die geen werk meer nodig heeft.
~Just got Maggied~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev