Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 41

Gestart door Stefan, 13 maart 2011, 10:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

We zien het inderdaad zowiezo zaterdag wel.
Ik ben benieuwd! !-!


Wij hebben vanavond toch nog even de velgen achter gemonteerd.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Edwin Postma

Truckertje

Nicole

Haha gaat gebeuren :P
Als we de boel voor (hopelijk) volgende week gaan vervangen gaat hij achter ook meteen naar beneden :P
Voor zit hij nu op 40mm, en als de veren aan vervanging toe zijn gaat hij voor denk ik naar 60mm :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

Ik vind het persoonlijk minder geslaagt eigenlijk als ik me mening mag geven..... o-)
Het is dat ik weet dat het goud moet voorstellen maar vind dat je het er totaal niet aan af ziet... :huh:
Ook had ik de opstaande rand van de velg mee genomen met de kleur i.p.v de alleen de spaken.

En als je vooraan verder wil zakken zul je naar een scroefset moeten  _o_ want er zijn geen veren van 60mm na mijn weten.

Wel mooi om te zien hoe druk je met je coupe bezig bent !-!

Roy (Coup a One)

#80
Persoonlijk waren je oude velgen mooier kwa uitstraling Y al begrijp ik dat je genoodzaakt was om andere velgen te monteren Y en toch vindt ik deze velg persoonlijk niet mooi :neen: en maakt de velg je auto niet kwa uitstraling (maar dat is wat ik vindt)! _o_

Maar verder is het zeker zo mooi om te zien dat je druk bent met je Coupé! ;)

Nicole

Geen probleem hoor !-!
Iedereen heeft een eigen smaak haha!

Kleur komt er op de foto's zowiezo niet mooi uit, ik heb nu 3 verschillende foto's, en op alle 3 is het een andere kleur goud haha o-)
Ik za morgen eens proberen om een foto te maken dat de kleur er goed uit komt..

Ja de andere velgen waren ook mooi, maar uit veiligheid voor mezelf gaat de volledige set er niet meer onder.
We hebben nog wat dingetjes ontdekt..
Voor die velgen is het helaas einde levensduur..

Als ik ze ooit nog eens tegen kom die wel goed zijn, komt er weer zo'n setje. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Citaat van: paikey op 31 maart 2011, 22:20:33
Ik vind het persoonlijk minder geslaagt eigenlijk als ik me mening mag geven..... o-)
Het is dat ik weet dat het goud moet voorstellen maar vind dat je het er totaal niet aan af ziet... :huh:
Ook had ik de opstaande rand van de velg mee genomen met de kleur i.p.v de alleen de spaken.

En als je vooraan verder wil zakken zul je naar een scroefset moeten  _o_ want er zijn geen veren van 60mm na mijn weten.

Wel mooi om te zien hoe druk je met je coupe bezig bent !-!


Met veren verlagen tot 70 mm is mogelijk maar alleen met kortere dempers.

Link: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160451109409&ssPageName=STRK:MEWAX:IT ;)
~Just got Maggied~

matthew

Dus moet je ook andere schokdempers kopen,en als je alleen andere veren koopt klan het tot 4cm maximaal.

Dat is wat er bedoeld wordt.

Nicole

Ik was inderdaad al wat aan het rondkijken Y
Bedankt voor de tips! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

rened




Eindelijk eens zomerbandjes gelegd!!
ok, normale mensen gaan niet van alu wintervelgen naar stalen zomervelgen, maargoed :)

Helaas krijg ik m'n vmax set niet meer verdraaid om m voor nog wat extra te laten zakken.
Binnenkort maar eens met wat meer geweld proberen!!

Rens

Ik zou dit toch meer de voorkeur geven aan de Winter-Setup.
Of wanneer je nou een Golfje had gehad dan vind ik verbreed staal erg vet, maar op deze Renault, nee Sorry.  o-) o-)

Wel heb je een geweldige setup neergezet met je vmaxx, is het nog rijdbaar? :D :P
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Rodney

ik vind het wel wat hebben eigelijk vind breed staal zoizo leuk om te zien !
hij mag nog wel wat zakken inderdaad dan komt het beter uit !

mooie auto ook trouwens !  !-!

Dennis Postma

Mooi laag zo. En de velgen, is niet helemaal mijn ding maar zeker gewaagd.  Y

Edwin Postma

ik vind het wel wat hebben.
maar mijn keuze zou het nooit zijn. of de rest van de auto moet ook rat-style worden :police:
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev