Advertenties


SPOED code startonderbreking

Gestart door sponge, 12 maart 2011, 17:57:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sponge

hoe kom je aan die code om de startonderbreking van een coupe uit 96 uit te zetten mijn sleutels reageren niet meer

sponge

kan niemand me helpen???op zondag?

Nicole

Ik denk dat alleen een dealer je met de startonderbreker kan helpen.. Dus dat wordt pas morgen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

kan idd alleen bij de dealer!
Want van iedere auto is anders!

sponge


niXon

ik heb m ook via een renault dealer gekregen. Die zoeken dat voor je op.

sponge

ik denk dat mijn printplaatje ook kapot is want mijn sleutel doet het wel maar de auto kan k nog nie met de knop openen en sluiten.is het mogelijk op de sloop of van een andere megane de print om te zetten of reageert de coputer daar niet op??

Colin

Dat is wel mogelijk. Echter moet je deze ook bij de dealer opnieuw laten inlezen. Een geheel nieuwe sleutel kost dacht ik rond de 150 euro.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

sponge

kan het ook zijn dan mijn sleutel opnieuw moet worden in gelezen?en wat kost dat ongeveer??

sjerrie

Ligt een beetje aan de dealer. Sommigen doen het gratis maar anderen vragen weer penning 16

Je kunt een beetje rondbellen naar dealers in de buurt.
~Just got Maggied~

Colin

Bij mij in etten-leur koste het 15 euro geloof ik.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

sponge


niXon

ja kosten van dat inlezen zijn niet duur. Hier een 10tje en zon monteur moest ook nog wat lassen in de sleutel (draadjes zaten niet goed meer vast :P)

Stefan

SOLDEREN in de sleutel bedoel je waarschijnlijk.
Als je gaat lassen wordt het een zooitje hoor... :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sponge

bij 1 sleutel heb ik het zelf gesoldeerd en heb de werking gekontroleerd met de camera van mijn gsm werkt dus weer

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev