Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

echhooooooo !!!!

Ik heb misschien weer een idee voor het forum, is het misschien niet handig om een outbox aan te maken bij de pb's, ik stuur regelmatig een berichtje, en dan krijg ik er 1 terug en dan weet ik niet meer wat ik gestuurd heb :P.
Mij lijkt het erg handig !-!

Rick Santbergen

#331
Woh super idee, gelukkig zit dat er al tijden op. :)

Je moet hem alleen activeren en openen ;)

  8)7 8)7

Karin

Als het goed is moet je aangeven dat je een kopie in je verzonden box wil. Dat staat onder aan de mail die je weg wil sturen.

Rick Santbergen

Klopt, maar je kan ook instellen dat hij standaard aangevinkt is.

Karin

Dat heb ik dan weer gemist.

Renegade (Mark)

Het lijkt me een idee om reacties op de projecten mogelijk te maken, of in ieder geval een reactietopic voor elk project appart. Dat scheelt denk ik een hoop verwarring over wie wat nou gaat en welke post bij welk project hoort !-!

Stefan

Nou, volgens mij is dat meestal wel duidelijk hoor, waar mensen op reageren .
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Renegade (Mark)

Het zal dan zijn wat ik gewend ben :q was maar even een ideetje wat ik riep.

Dirk Kuipers

Ik heb ditzelfde ooit ook al eens voorgesteld.. Een eigen reactie topic per project lijkt mij ook veel handiger.. Daarnaast had ik het bv ook leuk gevonden de reacties op mijn project nog eens door te kunnen lezen (wat nu dus niet kan). Maar er waren meer tegen dan voor. ;)

Christian de Vriend

Ben ik het ook mee eens,moet altijd ff wennen als ik iemands topic zie,en meteen wil reargeren.

Mocht die optie worden voorgelegd,dat ben ik voorstander om project topics open te zetten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

Project topics open gooien vind ik niks en hartstikke onoverzichtelijk.
Reaktie topic per project zie ik de voordelen wel van in.

Stefan

Project topics open gooien is niet voor niks afgeschaft in het verleden.
Wordt allemaal zeer onoverzichtelijk en een verzameling  van verkapte klets maar raak topics.....
Als ik op andere fora kom waar project topics open staan, vind ik het echt zwaar irritant dat ik eerst paginas lang zinloze reacties moet bekijken, voordat er wat interessants te zien of lezen valt wat echt over het project gaat...
Ik zie het probleem niet zo van de huidige manier hoor. Gaat al heel lang prima zo toch?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Dit is inderdaad ook al eens eerder besproken. Juist om het overzichtelijk te houden is er gekozen voor de indeling zoals die nu is. Zoals Stefan al zegt krijg je anders te veel geklets in de projecten.

Christian de Vriend

Het voorbeeld is te zien op het rtc forum,moet zeggen dat het kwa kletspraat wel meevalt
een enkel reactietopic heb ik altijd onwennig gevonden.

of wat Rick voorstelt,een apart reactie topic,alleen vraag ik me dan af,hoeveel project topics
hebben we?en dat maal 2,word dat niet te veel?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Ik ben het totaal met Rick eens, het wordt zo onoverzichtelijk. Een apparte topic is best een idee, alleen ook dan heb je kans op een verkapte klets maar raak topic. Zoals het nu is vindt ik het prima, je moet soms alleen wat verder terug spitten. Is er dan niet iets van een mogelijkheid dat je een melding krijgt wanneer je naam op het forum genoemd wordt, zoiets als taggen op Facebook.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev