Advertenties

De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Ik snap dat je toestemming moet vragen over die groeps foto, alleen die foto is in 2009 gemaakt, mijn oude coupé staat daar nog op :P en die heb ik allang niet meer even eens met de coupé van Robin :P de auto van de maand en wat tekst eronder vindt ik persoonlijk mooier/strakker staan.

Rogier

Blijft de auto van de maand een test :P of wordt het nog verder uitgewerkt ? en hoe kunnen wij het verwachten dat het op het forum komt te staan.

Dennis Postma

Er word nog steeds aan gewerkt. We zitten namelijk met het (technische) probleem wie de foto kan aanpassen. Dit kan nu namelijk alleen door de webmaster en we willen graag dat dit ook gedaan kan worden door bestuur en moderators.

Roy (Coup a One)

Edwin Postma

Hoe word er eigenlijk bepaalt wat de foto van de maand word?
Truckertje

Rick Santbergen

Dat moeten we nog bepalen Edje.

Rogier

Voor Dennis in het ideën bus, voor zondag een vrouwlijk autowas hoekje, waar de dames van de club de auto's kunnen wassen voor de mannen van de club :P

Rick Santbergen

wast jou vriendin mee Rogier?

Rogier

Rogier

wil geen krassen op de auto hebben :P

Rick Santbergen

Ik zal het zondag zeggen ;)

Roy (Coup a One)

Is het eventueel een idee wat ook het audi a2 forum heeft een retweet bericht op twitter te laten verschijnen voor elk nieuw geplaatst artikel op het forum, zo trekt het nog directe de aandacht om een bericht na te lezen of eventueel bij te voegen _o_ Ook trek je daarbij nog meer forum kijkers en klandisie v/d Megane rijders onder ons toch ;) :?

Roadkill (Michiel)

Ik heb helemaal geen Tweety,dus daar heb ik iig niks aan....

On-topic: kan er misschien een Algemeen topic worden aan gemaakt met ervaringen met online shops (uiteraard wel Megane gerelateerd!) Dit naar aanleiding van het SKG verhaal.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

@Roy. Opzich een leuk idee. Toch denk ik dat het weinig zin heeft binnen deze club. Ik heb ooit al eens gepeild of er twitteraars waren binnen de club en daar kwam eigenlijk uit dat er bijna niemand twitterd hier. Dus dan heb je ook geen doelgroep op twitter.

Dante

Ik heb wel een Twitter-account, maar doe er haast niets mee... :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev