Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Zou het niet makkelijk zijn om de flyers online te zetten,dan kunnen we ze ook gewoon zelf uitprinten,scheelt de club weer verzendkosten ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Dat is geen slecht idee. We willen eerst de huidige voorraad op maken aangezien dit een oud ontwerp is. Zodra de voorraad op is gaan we kijken naar een nieuw ontwerp en kijken hoe we deze het beste onder de man kunnen brengen. Jouw idee is niet gek om daarin mee te nemen.

Rogier

Misschien is het een idee om op de beginpagina een foto te doen van de auto van de maand, dat is dan iemand uit ons leden bestand. je kan hier bijv een foto voor insturen of een selectie laten maken door het bestuur.

zoals dit http://www.vwforum.nl/ is overigens de auto van een vriend van me ;)

Dante

Bekende garage idd... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Aanstaande zondag vind er een bestuursvergadering plaats. Ik zal het eens meenemen. Klinkt opzich leuk.

Rogier

Gaan jullie op moederdag vergaderen ja :P

Dennis Postma

Dat was wel de bedoeling. De meesten konden die datum.

Rogier

Is toch niet gezellig voor de moeders :D

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Of juist een mooie vlucht weg om van je schoonmoeder af te komen!  :D 8)7
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rogier

:D dat zou ook kunnen, maar dan kan je ook niet zoals ik doen. Gewoon niet gaan :D weer ontopic :P

Rogier

Ik zie dat de auto van de maand is toegepast, kan die niet in de plaats komen van de oude groeps foto.
En kan is het niet leuker om er een tekst bij te zetten wat er allemaal gedaan is aan de auto ??

Dirk Kuipers

Rogier, dit is enkel nog een test.

Ik zal je opmerkingen even meenemen naar het bestuurstopic.

Rogier


Rogier

En kan het woord vernieuwde niet weg bij welkom op het vernieuwde rmc forum. Want de nieuwe leden kennen de oude forum niet ;)

Dirk Kuipers

Wat zeg je? ;)

daar hoef ik geen goedkeuring voor te vragen bij het bestuur denk ik.. Done

Heb meteen ook op de indexpagina de melding over geen reclame weggehaald, dat is mooier op alleen het forum.

Het bestuur meot maar aangeven waar ze de auto van de maand willen hebben.

Ooh ja, de socialmedia rubriek op de index moet ik ook nog eens beter invullen zodat je meteen bij de twitter uitkomt van de meganeclub, etc.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev